Hej Lone Flot side du har fået lavet, dejlige produkter og så ligger den fysisk i en af mine ynglingsbyer (skønne "honey moon" minder derfra). Jeg vil sige som tidligere skrevet at den hvide top bør fjernes så dit topbillede når helt op til kanten og så ville jeg nok skære lidt af dit flotte top billede af, jeg syntes det fylder lige lovligt meget - bare lidt. Jeg ville også (igen som tidligere skrevet) fjerne højresiden, den deler vinduet op og det virker forkert, ellers skal den ihvertfald gøres smallere - hvis det er muligt... Jeg syntes billedstørrelsen på oversigterne generelt er gode, man kan godt se hvad det er uden at skulle helt ind på varekortet hver gang ;o) jeg bliver så irriteret når billederne er så små at man ikke har mulighed for at se om det er interessant Relaterede varer på alle varer, vil være en god idé, ikke kun det samme produkt i forskellige farver, men ved et stykke tøj kunne det være smykker, sko eller andet det matcher. Med hensyn til returret m.m, kunne du skrive sådanne ting på forsiden, f.eks. altid 14 dages fuld returret, selvom det er lovpligtigt, er det jo ikke sikkert alle ved det, og så er potentielle kunder ikke tvunget til at læse foretningsbetingelserne igennem før til slut. (har du kigget lidt på e-pusher light?) Derudover fandt jeg en lille sprogbøf under Om lisen.dk og hvad du har af favoritter "og hun så er vild med robotterne.." Det er en god idé at få en til at læse korrektur løbende, da man ofte selv overser sprogbøffer idet man ved hvad der skal stå. Det er fedt at I har valgt at have billeder af jer alle tre og beskrivelser, det personliggør butikken syntes jeg, jeg ville dog lave billederne lidt anderledes evt. med en anelse farve og redigere dem så I alle kommer til at få porcelænshud m.m. og kommer til at ligne 3 stjerne kvinder...nu håber jeg ikke at jeg fornærmer jer, men umiddelbart ser det for mig ud til at det er "rå" billeder og de bliver ofte så grove at se på. Jeg håber du kan bruge det til noget, og at du forstår hvad jeg mener, det er sent og jeg kan godt mærke at hjernen er ved at stå stille her. Et stort tillykke med jeres webshop og fysiske butik - masser af pøj pøj herfra. |
Synes det er en rigtig lækker side du har fået lavet ud af en Scannet-shop. Jeg har ikke noget kritisk at komme med, men vil da lige fortælle jeg er helt vild med "Fabulous Fufu" hehe.. Bortset fra det er der jo ikke så mange ting der lige interesserer mig, men er sikker på min mor, mostre, fastre osv. vil være helt vilde med mange af dine ting - så giver da linket videre.
Held og lykke med det ;)