Ooohhooo... De volapyklinier er noget jeg skal tale med scannet om. Det er fordi den skriver; "side 1 ud af 1" og "Sorter efter, xxxx, xxxxx, xxxxx" - og de er alle steder - også i produktgrupperne og så forsøgte jeg helt amatøragtigt at fjerne dem hvilket gik fint - men i selve søgningen, kan jeg se at sidenumrene og kommaerne stadig optræder. I søgningen ville det være fint med de informationer. Vil bare ikke have dem de andre steder.. så jeg skal lige lure, hvordan jeg fixer det. Med hensyn til selve søgningen, så er den ikke ret effektiv. Det havde jeg også selv bemærket. Eksempelvis søger den slet ikke i overskrifter/produktnavne, men kun i beskrivelsen af produktet. Har ikke fået nævnt det for Scannet, men de plejer at være smaddersøde (jeg må sige: Overraskende hjælpsomme. Selv når man har lavet noget lort, der fucker deres system op. Er helt vildt tilfreds med deres support). |
Dato: 20-04-2007 09:03:41
Forfatter: Anders Trans Sørensen
Folt design.
Du har et kolon (:) efter forretningsbetingelser - Det er vel ikke meningen...
Tak. God pointe med kolonnet. Det fjerner jeg. Værre er det, at der ved "anbefalede produkter" svæver et kolon rundt, som ikke kan fjernes. Det er ret irriterende.
(og undskyld til jer alle, der nu har fået 6000 mails på en gang fra denne tråd) :-)