Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyd på min shop

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lone

Tillykke med din shop. Jeg synes virkelig godt om den - tænk at en Scannetløsning kan blive så flot og personlig. Jeg har selv en Scannetshop, som jeg i øvrigt er rigtig tilfreds med - dog har den et langt mere standardiseret udtryk end din. Du må være dygtig til at sætte den op!

Jeg kunne sagtens forestille mig at blive kunde i din butik.

Held og lykke.

Mange hilsner

Line

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 21:52
Ååårh Line, hvor er du sød. (rækker tunge, af alle drengene) :-)

Du må hjertens gerne blive kunde i vores butik. Faktisk kan du blive den allerførste! ;-) 

Hvis du ellers har kommentarer eller gode råd, så er jeg åben. Jeg er
nybegynder med det her webshop-salg og tager gerne imod råd fra en
"gammel rotte"

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:02
Hej Lone

Min største udfordring er at blive synlig i søgemaskinerne. Vi er jo rigtig mange om budet inden for min branche.

Line

Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:58
Flot shop du har fået sat op!!

Ud over nogle af de andre ting der er nævnt, så kunne jeg godt tænke mig siden var centreret, og så synes jeg ikke at jeg kan finde en "vis kurv" knap, så man kan se hvad man har lagt i kurven.

Skal mouse-over lige være gul? Hvis det er, ville det være pænere hvis den lige ramte mariehønernes gule farve :-)

Mvh
Nyah

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:07
Hej Lone!

Fin shop, men nu har jeg jo heller ikke set den før de første rettelser, der er anført her )

Jeg kan godt lide det enkle udtryk, og jeg synes faktisk ikke, det er nødvendigt med én af dine tegninger. Skal folk vide, at det er dig, der står bag? (Og er du så kendt, at det vil være en fordel? (– Nu kan vi jo bare se MT's billede herover uafbrudt – det kan vel også blive for meget... he, he))

Jeg savner, at man kan se, hvad man har puttet i kurven og nemt kan gå til og fra den. Derudover savner jeg også en knap, der leder mig tilbage til forsiden. Det kan også blot være et link i topbanneret.

Jeg synes egentlig, de enkelte varer har den rigtige størrelse, når man scanner ned over siden. De kan måske være lidt mindre, men så kan det ved nogle være svært at se, hvad det egentlig er. Så vil jeg hellere scrolle lidt mere, men det er nok en smags sag. Jeg handler dog temmelig meget på nettet, da jeg har svært ved at færdes i større byer og butikker, og det er en væsentlig ting for mig, at jeg ikke skal klikke på hvert produkt for at kunne se, hvad det er...

Derfor er det også vigtigt, at der er nok information omkring hver vare til, at man trygt kan købe den – uden frygt for at skulle til at returnere det hele igen. Der mangler under tøj information om materialer, det er fremstillet i, krymper det, alle de rent praktiske ting, som nogle gerne vil have tjek på inden køb...

Nåh, det var vist det for nu. Jeg stod egentlig tidligt op for at arbejde, men så mangler jeg selvfølgelig noget info for at kunne komme videre... Øv. Men fin shop jeg måske vil handle i en dag!

EDIT: Jeg elsker farver (!), og gul og pink har nu altid været fede sammen. Jeg synes netop, den gule mouse-over funktion er feeeedd! så misser man den i hvert fald ikke

Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 07:47
Hej Lone!

Jeg synes også din shop er rigtig flot!!

Hvis man laver en søgning synes jeg dog det ser lidt underligt ud!?

Hos mig kommer der et par linier med volapyk, og så nogle emner der ikke rigtigt matcher det jeg søgte på.

Måske der er noget her der lige skal justeres.

/Torben

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:04
Folt design.
Du har et kolon (:) efter forretningsbetingelser - Det er vel ikke meningen...

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 12:54
Jeg tager det lige fra en ende af, gangen! :-) Så mange kommentarer!

Dato: 19-04-2007 22:02:12
Forfatter: Line Falkenberg/www.byfalkenberg.dk -
Hej Lone

Min største udfordring er at blive synlig i søgemaskinerne. Vi er jo rigtig mange om budet inden for min branche.

Line

Line:
 Ja, søgemaskinerne bliver den næste store udfordring. Jeg har på fornemmelsen, at jeg ikke har gjort siden ret søgevenlig, da noget tekst er billeder og der er en del flash.
Derudover har jeg oprettet en tråd herinde, om at mine forside-flash-ting, samt dem ude i højrebaren, der linker til produkter er hostet på en anden server og et andet domæne. Jeg er bekymret for, hvordan Google ser på dette - men jeg har ikke rigtigt kunne få et svar på, om det er et problem eller ej.

Hvis der er nogen i denne tråd, der har et bud på det ville det være skønt.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 12:56
Dato: 19-04-2007 23:58:09
Forfatter: Nyah
Flot shop du har fået sat op!!

Ud over nogle af de andre ting der er nævnt, så kunne jeg godt tænke mig siden var centreret, og så synes jeg ikke at jeg kan finde en ''vis kurv'' knap, så man kan se hvad man har lagt i kurven.

Skal mouse-over lige være gul? Hvis det er, ville det være pænere hvis den lige ramte mariehønernes gule farve :-)

Mvh
Nyah

Tak for de søde ord.
Med hensyn til centrering af shoppen, er det også et ønske fra min side, men som højrebaren er kodet lige nu, kan jeg kun smide den dérude ved at give den en fixed plads. Det satte en stopper for drømmen om centrering. Med tiden, skal jeg dog nok få lokket en dygtigere koder end jeg selv, til at få det lavet, så jeg kan have højrebar og centrering samtidigt. Men lige nu, er det blot på ønskelisten.

... vis indkøbskurv. D''oh! Jeg slog mig selv for panden, da jeg læste dét. Hvordan har jeg dog fået fjernet den? Meget pinligt. Den kommer selvfølgelig på :-)

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 13:01
Dato: 20-04-2007 07:07:29
Forfatter: sandfær-andersen
Hej Lone!

Fin shop, men nu har jeg jo heller ikke set den før de første rettelser, der er anført her )

Jeg kan godt lide det enkle udtryk, og jeg synes faktisk ikke, det er nødvendigt med én af dine tegninger. Skal folk vide, at det er dig, der står bag? (Og er du så kendt, at det vil være en fordel? (– Nu kan vi jo bare se MT''s billede herover uafbrudt – det kan vel også blive for meget... he, he))

Jeg savner, at man kan se, hvad man har puttet i kurven og nemt kan gå til og fra den. Derudover savner jeg også en knap, der leder mig tilbage til forsiden. Det kan også blot være et link i topbanneret.

Jeg synes egentlig, de enkelte varer har den rigtige størrelse, når man scanner ned over siden. De kan måske være lidt mindre, men så kan det ved nogle være svært at se, hvad det egentlig er. Så vil jeg hellere scrolle lidt mere, men det er nok en smags sag. Jeg handler dog temmelig meget på nettet, da jeg har svært ved at færdes i større byer og butikker, og det er en væsentlig ting for mig, at jeg ikke skal klikke på hvert produkt for at kunne se, hvad det er...

Derfor er det også vigtigt, at der er nok information omkring hver vare til, at man trygt kan købe den – uden frygt for at skulle til at returnere det hele igen. Der mangler under tøj information om materialer, det er fremstillet i, krymper det, alle de rent praktiske ting, som nogle gerne vil have tjek på inden køb...

Nåh, det var vist det for nu. Jeg stod egentlig tidligt op for at arbejde, men så mangler jeg selvfølgelig noget info for at kunne komme videre... Øv. Men fin shop jeg måske vil handle i en dag!

EDIT: Jeg elsker farver (!), og gul og pink har nu altid været fede sammen. Jeg synes netop, den gule mouse-over funktion er feeeedd! så misser man den i hvert fald ikke

Det eneste jeg indtil videre har rettet på shoppen (udover en forkert pris, hist og her) er "halvfemserpilen", der blot var et stykke grafik, der sad i højre side.
Jeg synes selv det er irriterende i disse tråde, at man ikke har set den oprindelige shop, hvis man kommer ind lidt efter tråden er oprettet. Jeg regner med at lægge screendumps op, når jeg ændrer noget - så kan folk også bedre sige: "Det var bedre før", eller "Meget bedre nu", el. lign.
Derudover:  Se indkøbskurven, er som tidligere nævnt en dummefejl fra min side - og forsideknappen er også et stort punkt på den evigt voksende todo-liste. (topbanneret er dog et link til forsiden, men der kommer også en reel knap).

Det er et helvede at lave billedstørrelserne om på shoppen, erfarede jeg. Til at starte med, var hele siden bredere, men på grund af højremenuen, kunne det ikke helt være i en 1024-opløsning (jeg selv har 2 x 1600 og havde ikke lige tænkt så langt, hehe). Da shoppen blev smallere, kunne jeg ikke længere have 4 rækker billeder på hver produktside, men kun 3  -jeg forsøgte at lave billedstørrelsen om, men fordi CMS''et laver et nyt billede og gemmer på serveren, gjaldt det kun for billeder jeg smed på, efter jeg havde lavet ændringen. Dvs., jeg skal lægge alle billeder op, manuelt igen, hvis de skal være en smule mindre.
Jeg har derfor kun planer om at ændre det, hvis nogen siger at de er ALT for store, eller at 3 rækker er alt for lidt.

Med hensyn til tøjet, har du ret i, at der mangler informationer. Der mangler i øvrigt også en del varer, under netop tøjet.  Jeg sidder 50 km. fra selve butikken (Det er også en fysisk butik) og har ikke været med til at bestille tøjet, så jeg ved så fantastisk lidt om det tøj vi fører, at det halve kunne være nok - og da det er mig, der har lagt varene ind, har jeg lidt måttet gætte mig frem.  Men i fremtiden, bliver det min søster, der til daglig passer butikken
Side 2 ud af 5 (47 indlæg)