Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er ikke noget bedre...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Som iværksætter og nytænker, så er der bare ikke noget bedre end når man får en go' idé! Personligt tænker jeg langt største delen af dagen på nye koncepter og pt dukker der nok en 3-5 nye idéer op hver dag, hvilket har resulteret i en alen lang noteliste i min iPhone, hvor jeg noterer alle mine nytænkninger! :) Mange af idéerne viser sig så allerede, at være tænkt på af en anden kvik person, men når man en aften sidder og research'er omkring markedet for ens idé og man til sin store glæde finder ud af at ens idé er unik og man selv mener den her potentiale - ja så har man bare den fedeste fornemmelse i kroppen!

Sådan en aften har jeg i aften - den sidste måneds tid har jeg nok kommet på en 20-25 nye online koncepter og følte jeg var nødt til at afsætte 2 hele dage, blot til at vurdere og undersøge om hvor vidt noget af det kunne bruges og resultatet er, at jeg står med - vil jeg vurdere - 3 yderst potentielle online koncepter, som bare skriger på at blive ført ud i livet...

Nå, nu vil jeg ikke trætte jer mere...ville egentlig bare lige dele en lille succes historie med jer! :))
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super historie Cecilie, men husk nu at idéer er intet værd, men det er udførslen :=). 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)