|
gatago.net har et dansk forum med forskellige emner. |
Forum på gatago.net - hvordan?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
|
MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
owner-organization: rTIN ApS owner-fname: Martin owner-lname: Eriksen owner-street: Grækenlandsvej 2, 1th owner-city: København owner-zip: 2300 owner-country: DK owner-phone: 4530247776 owner-fax: 4530247776 owner-email: m@rtin.bz |
|
Jeg må jo så prøve mig frem. Jeg syntes bare det virker underligt, at jeg ikke kan finde en side med regler for at lave en profil, eller i det hele taget en side at lave en profil på. Det virker så lukket på mig. Derfor, hvis der er nogen, der ved noget mere om siden eksakt, vil jeg da godt lige høre det. Hav en god aften alle sammen nu. |
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
|
Det er ikke et forum, men blot en side som snupper indlæg fra usenet Det er bare en smart måde at få indekseret andres indhold og så tjene penge på det. Du finder samme resultater her: http://groups.google.dk/ Og der kan du oprette dig som bruger. Du kan også benytte nyhedsgrupperne via outlook eller andre programmer. De kan alle 3 anbefales og har emner om alt muligt. På sol behøver du ikke en gang registere dig som bruger, men seriøsiteten er også derefter. |
|
Tak G. Olsen Det var lige den indgang, jeg søgte til den omtalte nyhedsgruppe, og viste det sig så - slet ikke Gatago. Så jeg er enig med dig, Amino er det bedste forum ![]() |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Bliv gratis medlem