Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Strategisk tidspunkt for 2. pressemeddelelse??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har fået den første presseomtale i dag. Se den her: http://www.landbrugsavisen.dk/Nyheder/Netnyheder/2011/11/4/Videndelingpaanyhjemmeside.htm?fag=A

Tidspunktet for denne pressemeddelelse er planlagt efter Martin Thorborgs anbefalinger, ja hovedparten af communitiet er udviklet ud fra nærstudier af hans podcasts.

Nu er det sådan at jeg indgik en aftale om fusion med et andet forum indenfor landbruget i forgårs. Jeg tænker, at efter fusionen vil vi bringe endnu en pressemeddelelse. Men hvornår? Jeg skal også lige have solgt en bannerreklame før jeg har råd Wink Nogen herinde, der er interesseret?

Men er det om 1, 2 eller 3 måneder?

Hvad er din erfaring?

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt er jeg af den holdning, at en nyhed er aktuel, når den er aktuel. Den dag fusionen underskrives, er det en nyhed. Når rygtet frem før pressemeddelelsen taber den værdi. Det er kun store firmaer, hvor den offentlige interesse er massiv, at rygterne kan bygge en stemning op - og selv da mister man kontrollen over sit budskab, når man overlader det til rygtesmede.

Forøvrigt skal du lige være opmærksom på de herrer, der deler dit efternavn ikke laver al for meget ballade - det virker lidt søgt når en, der har et meget særpræget efternavn - næsten identisk med dit skriver "siden har åbenbart også en video" - surprice ;) 
Det er super dejligt at familien bakker op - men alt med måde;) 

Jeg sad i hvert fald og smilede lidt - og det er jo ikke det, folk skal huske, når sidste linie er læst.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)