Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv PLUS+ butik hos Min-Mave og skab en win/win situation

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du produkter som henvender sig til kvinder, gravide, forældre eller børn så vil din virksomhed være målrettet vores brugere. I Min Mave fordelsklub bliver din shop markedsført overfor vores +400.000 unikke besøgende pr. måned, og det uden at det koster dig ret meget. 

Faktisk så koster det dig kun de antal procent som du giver vores PLUS+ brugere når de handler hos dig. Og kan vi ikke blive enige om at fx. 80-90 % af en ordre er bedre end 0% fordi vores brugere slet ikke handler hos dig?

Der er ingen skjulte gebyrer og vi kræver ikke at Min Mave skal have nogle procenter hver gang vores brugere handler hos din shop.

Lyder det ikke godt?


Vi står gerne for opsætningen af præsentationssiden til din shop og da vi ved hvor meget udseendet betyder har vi valgt at lægge vægt på en god beskrivende tekst af hvad lige netop din shop sælger samt vise nogle produktbilleder og et screendump af din shop. 

På den måde får vores brugere det bedste indtryk af din shop, dine produkter og hvad lige netop du kan tilbyde dem.

Men hvad skal du så gøre for at være med? Du skal skynde dig at udfylde formularen her eller skrive et indlæg i denne tråd, så vi kan kontakte dig vdr. vores fremtidige samarbejde og i nær fremtid begynde at synliggøre din shop på Min-Mave.

Her er hvad du får på din shops personlige præsentationsside.

  • En teaser (150 tegn incl mellemrum) 

  • En uddybende tekst (ca. 600 tegn incl. mellemrum) der beskriver din shop og de produkter du sælger.

  • 3 produktbilleder (max. 200 pixel i bredden og alle samme højde) som viser hvad din shop sælger.

  • Et screendump af din shop

og det for NUL kr - altså bortset fra de procenter som du tilbyder at give vores PLUS+ brugere når de handler hos dig.

De fleste shops tilbyder omkring 10-20% i rabat til vores PLUS+ brugere - så det er også det niveau vi anbefaler du overvejer for at få mest muligt ud af vores aftale.

Hvilke andre muligheder er der for synlighed?

Det vigtigste for os er at vi laver en aftale som både du og vi har det godt med. Så derfor kan mulighederne for synlighed i vores PLUS+ Klub være mange ting - som f.eks.

Fast rabat (10-20%) til vores PLUS+ brugere

Et gavekort på 50-100 kr så vores PLUS+ brugere kan begynde at handle hos din shop

At du sponsorerer præmier til en længere periode, så vi løbende kan køre konkurrencer og vise din shops produkter.

At du får goodwill fra vores brugere ved at give dem en gave eller give os produkter som vi kan give til dem i form af en lodtrækning.

Men som jeg næsten altid siger. Så lad fantasien være grænsen, vi er åbne overfor nye ideer og kan snakke om tingene, så tøv ikke med at prøve os af.

Men hvad skal du så gøre?

Bortset fra at udfylde formularen på denne side - ikke så meget. Vi står gerne for at lave både tekster og finde billeder, og selvfølgelig får du lov til at godkende præsentationssiden inden den ryger online og bliver vist til vores brugere. 

Vi sender dig efter vi har modtaget din ansøgning, en udførlig beskrivelse af hvad vi har brug for til præsentationssiden.

Men kan jeg være med, når min shop ikke kan håndtere gavekort og gavekortskoder?

Ja, det kan du tro du kan. vi har nemlig valgt at lade det være op til vores PLUS+ brugere hvor de vil handle og hvordan. Så kan du håndtere ordren manuelt så vores PLUS+ brugere får rabatten er vi glade og tilfredse. 

Så hvad venter du på? Udfyld formularen og lad os komme ud over stepperne i dag frem for i morgen.

Vi glæder os til at få netop din shop med på vores liste over PLUS+ butikker.

Jo flere vi er - jo sjovere har vi det.
Klik her - og kontakt os hellere i dag end i morgen - Hvorfor spilde tiden? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit

Det synes jeg da var et rigtig godt tilbud :)

Vi vil gerne være med, og tilbyde både vores el-ladcykel og design løbecykel.

Jeg udfylder formularen senere på weekende, og så venter jeg ellers på at høre fra dig :)

Hilsen Morten

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit

Det lyder som et rigtigt fint tilbud.

Vi vil gerne lave et attraktivt tilbud til dine plusmedlemmer fra www.sushibutik.dk

Jeg udfylder formularen.

De bedste hilsner

Kim

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

EDIT: Forkert citat :)

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kunne ikke lade være med at kigge på jeres el-ladcykel, og det første der popper frem er "UDSOLGT", lige under titlen.

Men samtidig, står der at varen er på lager og kan leveres på 1-3 dage.

Som kunde vil jeg da ganske enkelt være forvirret over de 2 modstridene ting :)

Forsat god aften!

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder super godt - jeg glæder mig til at høre fra jer :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)