Hej alle Aminobrugere! Jeg har netop lige oprettet mig som grafisk designer på Amino, og har i den anledning lavet mig et online portfolio, så eventuelle kunder kan få en bedre forståelse for hvad jeg kan tilbyde. Jeg føler det er rigtig vigtigt for folk, at de kan få noget visuelt at se på, frem for en masse fin tekst på min brugerprofil. Men er det så lokkende nok, rammer det en ok bred målgruppe, er brugervenligheden fin, kommunikationen ok, ser det godt ud? Det er der i kommer ind i billedet. Jeg ville sætte virkelig stor pris på hvis i gav jeres helt ærlige mening om min side www.konski.dk Jeg har lavet den for at få grafiske opgaver. Målgruppen er folk mellem 25-50 år. Prismæssigt for opgaverne er det meste acceptabelt, så længe det ikke er slaveløn. Håber i har tid og lyst. Venligst |
Fine billeder...
Men jeg synes ikke at der er stor nok udnyttelse af skærmens bredde. I din målgruppe vil jeg skyde på at opløsningen er rykket fra 800x600px til min. 1024x768px, måske du kan tage dette med i overvejelsen? :)
Ligeledes i mågruppen 25-50år findes der både bærbare og store skærme. Som jeg ser det rammer du bedst dem med store skærme. Det sælgende materiale er du tæt på at have flyttet ned under folden. Billederne vil jeg mene nok er lidt for små, hvis man tænker på at du skal sælge på din grafik.
Du har æøå tegnfejl på alle de sider jeg har set. :)