Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette mon et godt portfolio? Hvad synes du?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Unitedbrands Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminobrugere!

Jeg har netop lige oprettet mig som grafisk designerAmino, og har i den anledning lavet mig et online portfolio, så eventuelle kunder kan få en bedre forståelse for hvad jeg kan tilbyde. Jeg føler det er rigtig vigtigt for folk, at de kan få noget visuelt at se på, frem for en masse fin tekst på min brugerprofil.

Men er det så lokkende nok, rammer det en ok bred målgruppe, er brugervenligheden fin, kommunikationen ok, ser det godt ud?

Det er der i kommer ind i billedet.

Jeg ville sætte virkelig stor pris på hvis i gav jeres helt ærlige mening om min side www.konski.dk
Det behøver ikke at være en lang bedømmelse, enkelte kommentarer er ligeså velkommende.

Jeg har lavet den for at få grafiske opgaver. Målgruppen er folk mellem 25-50 år. Prismæssigt for opgaverne er det meste acceptabelt, så længe det ikke er slaveløn.

Håber i har tid og lyst.

Venligst
Simon

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 16:31

Fine billeder...

Men jeg synes ikke at der er stor nok udnyttelse af skærmens bredde. I din målgruppe vil jeg skyde på at opløsningen er rykket fra 800x600px til min. 1024x768px, måske du kan tage dette med i overvejelsen? :)

Ligeledes i mågruppen 25-50år findes der både bærbare og store skærme. Som jeg ser det rammer du bedst dem med store skærme. Det sælgende materiale er du tæt på at have flyttet ned under folden. Billederne vil jeg mene nok er lidt for små, hvis man tænker på at du skal sælge på din grafik.

Du har æøå tegnfejl på alle de sider jeg har set. :)

Fra København V
Tilmeldt 4. Nov 11
Fra  Unitedbrands Skrevet kl. 17:10

Hej Michael,

Først og fremmest mange tak fordi du tog dig tid til at give din mening.

Æøå, puha det havde du ret i - fejlen kunne ikke ses i firefox som jeg bruger men alle andre browsere, så det var en stor hjælp. Det skulle gerne være rettet nu. Jeg forstår godt din tanke omkring opløsningen, og derved det store tomme rum jeg har rundt om min side. Egentlig er det med vilje og nok gjort med henblik på at sådan synes jeg designet så godt ud, men det er klart noget jeg lige skal tænke en ekstra gang over, dog tror jeg at jeg lader det blive ;-)

Jeg skal sælge min grafik, så jo større billeder kunne måske være en idé. Det er bare det at når mange nu til dags sidder ved en bærbar eller for den sags skyld en notebook eller iPad, så vil jeg helst undgå at nogle billeder bliver så store at folk skal "scolle" rundt og bevæge musen for at kunne se hele billedet. Men jo lidt større kunne billederne vel godt blive.

Jeg bukker og takker mange gange for din hjælp Michael! Go weekend.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:41

Mere mod normale sturktur på en siden man kan hele tiden finde kontakt siden

vis du kan lave kontaktformular på kontakt siden

jo mere du viser du kan på denne side jo flere kunder får du , de skal enkle og hurtigt kunne kontakte dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København V
Tilmeldt 4. Nov 11
Fra  Unitedbrands Skrevet kl. 19:37

Hej Mikael,

Mange tak fordi du også har taget dig tid til lidt respons.

God pointe med kontaktsiden altid skal være synlig. Det er nu ordnet så den er på alle sider - tak for hjælpen!

Angående kontaktformular, så tror jeg at jeg springer den over. Men derimod tror jeg du har ret i at der skal være lidt mere info omkring kontakt, hvordan det fungerer og således. Der kommer noget mere tekst ind der.

Mange tak for hjælpen!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)