Halløj på AMINO. Som i sikkert har forstået så skal vi ha' fat på en ny printer. Jeg håber jeg må læne mig op af jer, og få lidt råd og vejledning af kyndige mennesker... Lad os starte med hvad vi har i dag.. Konica - Minolta Bizhub 8031 / CF 3102 Fiery 31 Copy/Min Black/White/Color Copies original up to 12x13 Network Print/Scan Staple finisher Saddle Stich / Booklet Finisher Document feeder with Duplex (Double sided) Fiery Print Controller Hun er en "voksen" dame med nogle år på bagen. Men nu er vi derhenne hvor vi skal ha' fundet en ny! Det vi leder efter er en printer der kan, tja det samme, men som kan printe kataloger med mange farver pænt (foldet A3). Det kan den vi har nu ikke! Det bliver noget sammensjasket noget. Vi skal ha' en hvor der medfølger en serviceaftale. (Toner, service og så videre) Hvad bruger I selv af sådanne maskiner? Hvad koster de? Og hvor kan jeg få fat i en henne? Jeg håber på at der er nogle venlige sjæle herinde der kan hjælpe mig =) På forhånd mange tak. |
Vi skal ha' en ny multiprinter..
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)