Hej Amino'er Jeg har læst alt hvad jeg kunne komme i nærheden af herinde af tråde omkring betalingsløsninger til webshops - men jeg står stadig tilbage med spørgsmål... det første af dem er i virkelighende: Skal det virkelig være så besværligt? Formålet: Jeg er ved at starte en ny hjemmeside, hvor brugere skal kunne købe et abonnement til siden (lige som vi kan købe et plus medlemskab her til Amino). Udover det skal der ikke være så mange forskellige produkter - måske bare 5 sideprodukter. Men det vigtigste er at der kan købes et bruger-abonnement, hvor brugeren så (helst automatisk) betaler hver måned. Behov: - Allerhelst skal brugerene altså have muligheden for at koble abonnementet på PBS. - Hvis dette er en meget dyrere løsning end hvis brugerene skal ind hver 3 måned og købe en forlængelse, så er det ikke et must. - Der skal kunne betales med Dankort (og alle de andre almindelige kort) - Down the line skal den kunne trække op til 500 transaktioner om måneden. - Vi vil gerne have betalingsdelen direkte på vores egen side - og altså undgå situationen hvor brugeren sendes over til en ekstern partner, hvor de skal betale, og så kommer tilbage efterfølgende. Spørgsmål: 1. Når vi vil have muligheden for at anvende Dankort - så SKAL Indløsningsaftalen være med PBS, ikke? (eller det er dette der er normalt?) 2. Vi skal vælge en betalingsløsning (ellers kræver det en særlig tilladelse). PBS angiver følgende som dem der allerede er godkendte, og "understøtter 3Dsecure": Og så er der dem der kan levere en løsning:
Hvad betyder det at de understøtter 3-D secure? er det noget man "bør" have?
Hvad er erfaringerne med de forskellige udbydere - har de specielle ting de er bedst til - eller kan de bare det hele? Her er jeg mest interesserede i de mest anvendte af disse udbydere... det ville være rart hvis man kunne komme ned på en håndfuld potentielle udbydere. 3. På PBS' hjemmeside nævner de også noget om teleudbydere... men det er vel kun til fysiske terminaler, ikke? Håber i kan hjælpe en rookie i nød :) // Nina |
Nogen der ved hvorfor QuickPay umiddelbart er så meget billigere end de andre? Man plejer jo at få hvad man betaler for - så hvad får vi ikke hos dem?
Mvh
Nina