Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Langsom magento side

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Vi er ved at åbne en ny shop i magento.

Vi oplever at siden kører meget langsomt, især når folk skal vidresendes til det sikre betalingsvindue.

Jeg tænker om en rutineret magento haj kunne sætte lys på problemet, og evt. afhjælpe det imod betaling.

Hvis du tror du kan hjælpe så send gerne lige en besked, så sender jeg linket til siden i en PM, da vi nødig vil have dette indlæg liggende højt indekseret på google når man søger efter sidens navn.

Jeg er klar over at magento er et tungt system, men vores andre sider i samme system virker upåklageligt.

Håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe os :)

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 09:58

hinding:

Kære Aminoer,

Vi er ved at åbne en ny shop i magento.

Vi oplever at siden kører meget langsomt, især når folk skal vidresendes til det sikre betalingsvindue.

Jeg tænker om en rutineret magento haj kunne sætte lys på problemet, og evt. afhjælpe det imod betaling.

Hvis du tror du kan hjælpe så send gerne lige en besked, så sender jeg linket til siden i en PM, da vi nødig vil have dette indlæg liggende højt indekseret på google når man søger efter sidens navn.

Jeg er klar over at magento er et tungt system, men vores andre sider i samme system virker upåklageligt.

Håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe os :)

Hej Hinding.

Magento kan godt være lidt tung at arbejde med hvis ikke man har den rigtige hosting til opgaven.

Netop betalingsvinduet (hvis du benytter ePays integrerede betalingsvindue) skal proxy´es igennem ePays SSL-server og derfor ser klienten ikke noget i browseren før ALLE elementerne er loadet fra proxy´en.

-Dvs. hvis proxy´en lige skal vente på at hente fx. zopim, facebook, twitter og 10 andre eksterne elementer ind, kan din bruger opleve det som om der går 10, 20 eller 30 sekunder før han kan komme af med pengene.

Du kan evt. skifte over til pop-up betalingsvinduet og teste om det er hurtigere.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 10:42

Hej Casper, 

Men hjælpen i forbindelse med vores Relay løsning og loading af en integreret betalingsside er også på vej. Vi arbejder lige nu på højtryk for at færdigteste vores nye betalingsvindue og løsninger, der vil kunne afhjælpe din problematik, da det ikke bliver hele din side der fremover skal loades, men en iFrame til betalingssiden/formularen, som vil ligge inde i dit design.

Jeg håber at jeg snart har noget mere info om lanceringen af dette, men vi er som sagt i gang med at færdigteste for at være helt sikker på at de nye løsninger understøtter alle de platforme og browsere vi ønsker, samt vi vil gøre det muligt at man kan styre ens layout i fx betalingsvinduet meget mere end man kan i dag. De nye løsninger vil bl.a. også være mobil/App optimeret, så man kan godt begynde at glæde sig...! 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 17. Apr 06
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 10:45

Hej Dennis,

Tak for feedback

Jeg har netop testet siden med pop up vinduet, og det fungerer væsentligt hurtigere, men problemet er at denne side ikke bliver oversat til alle de pågældende sprog siden understøtter.

Hvis jeg sidder og tester siden længere tid bliver jeg desuden mødt med denne fejl, der nu gør at jeg slet ikke kan komme ind på siden. Nogen ide om hvad denne fejl betyder?

There has been an error processing your request

Exception printing is disabled by default for security reasons.

Error log record number: 967852797576

Med venlig hilsen

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:50

hinding:

Hej Dennis,

Tak for feedback

Jeg har netop testet siden med pop up vinduet, og det fungerer væsentligt hurtigere, men problemet er at denne side ikke bliver oversat til alle de pågældende sprog siden understøtter.

Hvis jeg sidder og tester siden længere tid bliver jeg desuden mødt med denne fejl, der nu gør at jeg slet ikke kan komme ind på siden. Nogen ide om hvad denne fejl betyder?

There has been an error processing your request

Exception printing is disabled by default for security reasons.

Error log record number: 967852797576

Der er et plaintext stack-trace i filen /var/report/967852797576 hvori fejlen er beskrevet nøjere.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 17. Apr 06
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 10:59

Hej Dennis,

Det ved jeg godt nok ikke lige hvad betyder :)

Med venlig hilsen

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 15:38

Hej Thomas

Er det ikke netop sådan MoneyBookers/Skrill-løsningen fungerer til Magento på nuværende tidspunkt? Vil det ikke betyde at den overordnede side ikke vil have SSL-kryptering og at kunden dermed ikke vil se HTTPS i URL'en?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)