Kære Aminoer, Vi er ved at åbne en ny shop i magento. Vi oplever at siden kører meget langsomt, især når folk skal vidresendes til det sikre betalingsvindue. Jeg tænker om en rutineret magento haj kunne sætte lys på problemet, og evt. afhjælpe det imod betaling. Hvis du tror du kan hjælpe så send gerne lige en besked, så sender jeg linket til siden i en PM, da vi nødig vil have dette indlæg liggende højt indekseret på google når man søger efter sidens navn. Jeg er klar over at magento er et tungt system, men vores andre sider i samme system virker upåklageligt. Håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe os :) |
hinding:Kære Aminoer,
Vi er ved at åbne en ny shop i magento.
Vi oplever at siden kører meget langsomt, især når folk skal vidresendes til det sikre betalingsvindue.
Jeg tænker om en rutineret magento haj kunne sætte lys på problemet, og evt. afhjælpe det imod betaling.
Hvis du tror du kan hjælpe så send gerne lige en besked, så sender jeg linket til siden i en PM, da vi nødig vil have dette indlæg liggende højt indekseret på google når man søger efter sidens navn.
Jeg er klar over at magento er et tungt system, men vores andre sider i samme system virker upåklageligt.
Håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe os :)
Hej Hinding.
Magento kan godt være lidt tung at arbejde med hvis ikke man har den rigtige hosting til opgaven.
Netop betalingsvinduet (hvis du benytter ePays integrerede betalingsvindue) skal proxy´es igennem ePays SSL-server og derfor ser klienten ikke noget i browseren før ALLE elementerne er loadet fra proxy´en.
-Dvs. hvis proxy´en lige skal vente på at hente fx. zopim, facebook, twitter og 10 andre eksterne elementer ind, kan din bruger opleve det som om der går 10, 20 eller 30 sekunder før han kan komme af med pengene.
Du kan evt. skifte over til pop-up betalingsvinduet og teste om det er hurtigere.
God vind med shoppen!