|
Kære læsere, Siden Maj måned har jeg været aktiv i opbygningen af Danmarks eneste fanside for det kommende videospil, The Elder Scrolls V: Skyrim. Min originale idé, var at lave SEM aktiviteter ud fra denne side op mod julesalget, men med manglende tid blev det altså ikke til det. Til gengæld er siden nu blevet nummer 2 i de Danske søgeresultater på Google og Bing på ordet 'Skyrim' og de fleste hertil associerede ord. Siden modtager her op til udgivelse 600 besøgende om dagen, et tal der var på det halve for blot to uger siden og omsætter igennem affiliate links. Dette er en mulighed for at teste en ny og spændene side af søgemaskinemarkedsføring. En mulighed de fleste SEM eksperter endnu ikke har fået øjnene op for, på trods af den ekstreme vækst i markedet. Ved salget medfølger: - Domænet Skyrim.dk Jeg afslutter naturligvis de igangværende konkurrencer og trækker vinderne. Uden brug af nogen markedsføring, blot generiske søgeresultater og stærke indlæg på siden er der en gennemsnitlig indtjening på 700.- om ugen. Hvis du har tiden og erfaringen, er der store muligheder for flot omsætning, hér med udgivelsen af spillet og juleshopping. Pris: 35.000.- Jeg kan fanges på mobil 2630 0101 eller hej(hos)alexandervaleur.dk, samt i privat beskederne på Amino. God torsdag aften til jer alle og tak for kigget. :-) De bedste hilsner, |
Sælges: Videospilsside med stærke SEM muligheder
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem