Would you like to earn 10% of what I earn?
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Hello everybody,
I have been going And thinking the last few days about how I can reward people who refer me and my business to new clients.
Me and my wife came to the conclusion that if we offered 10% of the total invoice to the referee then that would be pretty fair Right?
so let's take for example this:
if your friend needs a new website , you recommend us to your friend, and your friend mentions your name/referral code when paying their invoice.
once the invoice is paid then you get to 10% from that invoice
so if their website cost 10000DKK then you would get 1000DKK.
what do you think doesn't sound like a good idea?
Would you use it?
Svar
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
I må altså godt skriv på dansk ;)
Svar
Tilmeldt 27. Apr 07
sponsorplay
Fra
MobilTjek
Skrevet
03-11-2011 kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person
Svar
Alle de tråde jeg har læst, hvor du har svaret, der ville du lave jobbet gratis - så er 10% jo ikke meget
Nej seriøst, så glemmer venner og bekendte som regel at nævne en eventuel henvisningskode. Det er jo ikke det der er vigtigt for dem, det væsentlige er den hjemmeside de skal have lavet.
Svar
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Thankyou for your comment :)
I only do 2 hours for free ;) (wordpress work)
or 1 hour virtual assistance
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Oct 10
Ulrik
Skrevet
03-11-2011 kl. 11:44
Svar
Hej Phillip!
Jeg synes det lyder som en rigtig god idé - Ikke desto mindre synes jeg Nicolai Tomasen har en pointe.
Det er uhyre sjældent, at man rent faktisk husker at indtaste referent-navn. Måske er der en smartere måde at gøre det på?
Svar
Tilmeldt 26. Jan 08
Mr. A
Skrevet
03-11-2011 kl. 12:26
Svar
Jeg tror ikke det giver mening at belønne folk for at skaffe venner til at købe, det kan sagtens være relevant men hvis min ven beder om din kontakt til et arbejde, så får han den gerne uden belønning.
Men dem der ejer websider med mange besøgende kunne da sikkert godt være interesseret i et samarbejde, der giver mening både for dig og dem.
Svar
Tilmeldt 24. Oct 07
Anders_G
Skrevet
03-11-2011 kl. 12:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Ellers skal det give 5% rabat for kunden og 5% for henviseren. Så er der incitament for begge parter.
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Oct 10
Ulrik
Skrevet
03-11-2011 kl. 14:18
Svar
Ellers skal det give 5% rabat for kunden og 5% for henviseren. Så er der incitament for begge parter.
Det var måske ikke så tosset en idé?
Svar
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Thank you so much everybody that I can see I'm really getting somewhere,
Anders has a point! And I think it's a good one that's why the 5 stars
the moral of the story is, if somebody recommends us then I want to reward them,
and I want to really reward them and not just a little bit but something which they can notice
Svar
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Måske er der en smartere måde at gøre det på?
I agree does anybody have any ideas here?
Maybe some kind of link or something?
Svar