Hvordan får man mere Amino kama når man skriver indlæg? så her forleden der var en der havde fået 134 karma for et enkelt indlæg. wow... |
Nu har jeg givet dig 5 stjerner nu er der bare et par 20 andre der skal dig give stjerner så skulle du gerne have langt over 134 i karma
kan give positive af mange grunde , her er nogle af dem jeg kender , jeg har selv i starten af amino.dk karrierer gjort nogle fejl , især den prøve stoppe med minus , den stoppet jeg med efter første gang jeg oplevet det selv, vi vel alle klikket forkert engang det sker
plus stjerner kan tit gives ved
- lave et godt indlæg
- gode venner
- god tone
- giver stjerner igen fordi du gav plus anden
- giver ved en tilfældighed
minus gives ved dårlige indlæg
- Gives ved dårlige indlæg
- har uvenner
- dårlige tone
- ved tilfældelighed
- vil gerne prøve stoppe den at debattere, dog mange motivere det at forsætte
- bliver misforstået
- laver stave fejl eller bytter rundt ord
Dog i alt gør dit bedste der vil altid være dem som giver ikke efter indlægget hvordan er , derved tag dig ikke af det vis sker .
For du skal kunne se om det meste er de samme som giver plus og minus til dig skal du have amino.dk plus medlemskab , med dette kan jeg udmærket se får fleste plus stjerner fra nogle snakker jeg med og er venner med og jeg får fleste minus fra dem som ikke er hel venner med , derved en god ide at være venner med så mange som muligt , et godt råd hav venner , men vi er jo iværksættere er det altid en god ide at have et stort netværk af personer der støtter en positive op
Hoved andel af indlæggende er dog tit givet korrekt om godt eller dårligt , derved godt ret visende om det giver en viden videre , men i alt husk første og læs indlægget