Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback af ny patteguf.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

det kommer skam også :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 23:08

Umiddelbart syntes jeg det virker som nogle fine sider der godt kunne trække lidt besøgende til :)

Men jeg syntes altså i skal få fjerne jeres top reklame banner... Det giver siden et meget uproffesionelt look. Prøv eventuelt at split teste på det og lad resultatet tale for sig selv :)

Jeg er godt klar over at i gerne vil lave lidt affiliate penge på siderne, men prøv at lave en anden strategi for det.

Men ellers syntes jeg helt sikkert det er nogle spændende sider ;)

God aften :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra København N
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:16

det tror jeg ikke jeg gør.

for siden køre rundt på afflitates, vi har dog snakket om at ligge et banner ud i højre side under afstemningen.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 23:37

kedelige sider rent designmæssigt efter mit syn. Der mangler noget bedre system til at fremvise billederne.

Men sex sælger - det ved jeg selv fra tidligere år hvor jeg selv var i lummerbranchen med sites og tjente gode penge. Dog lagt bag mig helt.

Men siderne i sig selv skal nok skabe trafik. især hvis i kan komme igang med lidt link-bytteri med de andre "store" babes sites

Supply Chain blæksprutte

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 23:43

Det er altså en ommer i design ..tabte total interessen efter ganske få klik på grund af der skal scrolles hele tiden ..eneste måde man ungår det på er ved at gå i 50% zoom så kan det jo ligesom være lige meget ... desuden burde i være langt mere kritiske med hvad for en type billeder i godkender, det er bare bryster i fri luft jeres bruger vil see og ikke en eller anden tøj med tøj på eller en der holder over herlighederne så der ikke er ret meget at se på, for ikke at tale om de påvirker den form deres bryster vil have i fri luft.

Venligst

René Buch

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:27

Der skal virkelige arbejdes med designet 

Ser mange sex sider der er langt bedre delt og lettere at komme rundt i 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)