Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. valg af e-handel leverandør

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen igen

 
Ja jeg skal jo her i starten af det nye år begynde, at købe (leje) en hjemmeside med PBS betaling.
 
Er i tvivl. Er hug på enten www.scannet.dk eller www.dandomain.dk
 
Kan nogen sige mig : Hvem er bedst til prisen ?? M.v.h. til kodning af tekst, scanning af foto osv. osv.
 
Syntes de begge har gode produkter - men vil gerne høre andres erfaring / fordele- ulemper ved de to..
 
Tak tak
 
Stones
    
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stones

Du evt. også kigge på vores produkt, det hedder EasyFlow og er en komplet e-handels løsning.
Det er primært henvendt til den mindre tech savy bruger, som ønsker en brugervenlig og attraktiv e-handelsløsning.
 
Med venlig hilsen
 
Peter Lundsby
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Har desværre ikke den HELT store kendsskab til de to, men vil råde dig til at undersøge om du har adgang til ALT-tekster til billeder, samt H1, H2, osv, samt titler. Du bliver nødt til at tænke fremadrettet, så du har mulighed for at søgemaskineoptimere det senere

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har web-shop ved scannet. Det fungerer, men har alligevel af flere årsager valgt at skifte. En af dem er, at der kun er plads til små billeder af varerne. De må max være på 150 kb, og det synes jeg ikke er nok.

 
Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom da med lidt flere af grundene til hvorfor du skifter

Det kan jo være at én af dem er noget Stones skal bruge

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - så lad gå da.

Når jeg opretter et produkt, så har jeg flere varianer (farve og størrelse) og det tager lang tid at oprette størrelserne, og hvis der skal ændre på tekst og pris, skal jeg ind i alle varianter og ændre.
 
Jeg er heller ikke tilfreds med den måde forsiden er bygget op på, hvor man ikke kan fravælge produkteksempler i højre side.
 
Nyhedsbrev funktionen er jeg ikke imponeret af.
 
Der er ikke de store muligheder for at have rene tekst sider.
 
Men når det så er sagt, så fungerer det upåklageligt, og vores shop ligger stadig ved Scannet, og havde vi ikke mødt en overbevisende sælger, så havde vi nok heller ikke skiftet.
 
Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stones
Jeg har haft scannet siden oktober og er meget tilfreds
Jeg er ikke selv den store nørt så jeg fik lidt hjælp af en designer til opsætningen af grund shoppen men derefter er det gået som en lej alt er nemt at arbejde med og let forståelig så jeg kan kun anbefale scannet
Vil du vide mere så ring 74566378

[

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at kikke på vores løsning....
Systemet er baseret op osCommerce. Der er værktøjer der hjælper med søgemaskine optimering, flere billeder til produkterne. Integration til SummaSummarum. osv osv
Oprettelsen er gratis.
Du får trykt manual, online manual samt video guider der hjælper dig hurtigt igang.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Galten
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger scannet, og er ubetinget tilfreds, og de har en fantastisk support, der nærmest har åbnet altid.

Hilsen Steen
 

Steen Svalø

Kirstens Dyrebutik

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
 
Vi bruger Dandomains shopløsning. Valgt efter at have vejet Scannets og fundet den for let ;-)
 
Vi bruger en række funktioner som f.eks. relaterede varer og varianter, hvilket var medbestemmende til det valg vi traf. Så syntes jeg at shopadministrationen var væsentligt bedre i Dandomains webshop (nej, jeg er ikke på provision ;-).
 
Der ud over har vi fået lavet noget specialprogrammering til en standardløsning i forbindelse med integrationen til et økonomisystem. Det var der (i hvert fald i 2003) ikke mulighed for med Scannets løsning.
 
Mvh. Kim Gam-Jensen
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)