Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Auto-Butikken.dk har efterhånden været online i et år, og det er gået over al forventning.

Det meste af tiden går med at udvide varesortiment og lave søgeoptimering på den.

Men nu skal der også gøres lidt ved designet.

Designet har jeg selv lavet i Dandomain systemet, og jeg er hverken webdesigner eller programmør, men den er lavet efter bedste evner.

Hvad siger i ?

- Hvad kan i godt lide ?

- Hvis kan i ikke lide ?

Har arbejdet så mange timer på den efterhånden, at man ser sig blind i småfejl, hvad der kan laves på en bedre måde osv.

Den største udfordring er at siden har hundredvis at kategorier, og man skal nemt kunne komme rundt mellem dem.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:19

Produkterne og den interne struktur

klikker mange før kommer frem til produktet lige fra forsiden til de 3 klik jeg gjorde var nærmeste ingen teksten derved svært at få siden godt indekseret i google ind det ellers ville være vis der var tekst.

Når kom ind i på produkt beskrivelsen var den meget kortfattet man skal da nærmeste vide alt om produktet vis handler hos og  derved når endelige kommer til tekst er det ikke ret omfattende 

hvor holdbar er produktet 

hvad er forskellen imellem mærkerne 

hvor mange kilometer kan dette dæk cirka køre

fælge holdbarhed

ved ikke meget om dæk og fælge og jeg kan se der ikke er meget viden på siden så vis sider om aften enten ringer jeg klokken 23.15 om aften og vis du ikke tager den telefon handler jeg det næste sted da de havde en bedre produktbeskrivelse og dem var det ikke nødvendigt at ringe til

når kommer tekst på siden kan du lave det som en ordbog eller som amino.dk som wiki side der svare på alle de almindelige spørgsmål 

hver gang det ord nævens der skal forklares igen og igen linker du til den side , da det sikkert er de samme ting igen og igen der skal forklares , denne siden starter med h1 omkring dette kerne ord du linker til .

Billederne 

Giv dem titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning

kontakt siden 

God ide med en kontaktformular derved lettere at dig.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 17:57
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 20:42

Tusind tak til jer begge - det er super godt at der altid er folk der vil hjælpe herinde!

Nu har jeg noget at gå videre med Smile

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:34

SaleCity:
Tusind tak til jer begge

Your welcome mads :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)