Jeg har valgt at smide mig selv på markedet her gennem Amino, da jeg søger et studiejob.
Jobbet jeg søger skal helst gerne være i Roskilde eller København omegn og skal kunne flettes ind så jeg kan passe min uddannelse samtidig med jobbet.
Lidt om mig:
Mit navn er Nicolai Hansen, jeg er 20år og studerer til webintegrator på Roskilde Teknisk Skole.
Til dagligt pendler jeg frem og tilbage mellem Næstved og Roskilde.
Som webintegrator bliver jeg dagligt udfordret med opgaver indenfor HTML/CSS/PHP/FLASH, hvilket jeg synes er spændende da jeg bliver presset til at yde mere hele tiden!
Jeg er en energisk, fleksibel og målrettet person der ikke er bange for at sige sin mening, får jeg stillet en opgave/målsætning foran mig er jeg typen der løber til målstregen og ikke lunter afsted. Jeg er meget konkurrence præget og stiller mig aldrig tilfreds som nummer 2.
Jeg har erfaring med at arbejde både alene såvel som med andre, hvilket jeg mener er en god egenskab at have.
Hvad kan jeg tilbyde:
En ung ambitiøs medarbejder der er fleksibel overfor sit arbejde og tager det seriøst.
Et smil på læben altid (Da jeg ved en positiv indstilling smitter af på omgivelserne omkring en, udstråler jeg altid glæde også på mine dårligste dage)
Grafisk design udarbejdelse
Program kendskaber:
Adobe Pakken
Office Pakken
E-conomic (Basis)
Tidligere jobs:
AVITA ApS - Salgskonsulent
Som salgskonsulent hos AVITA (telemarketing) ringede jeg ud til den private sektor på vegne af forbrugerrådet og deres magasin Tænk og Tænk Penge, jeg var "supersælger" flere gange og har stadigvæk rekorden for flest salg, 2 år efter jeg er stoppet. Jeg udarbejdede salgsmanuskripter som de andre konsulenter anvendte.
Autobixen.dk ApS - Webmaster
Her bestod mit arbejde i at producerer grafiske elementer og annoncer til online såvel som offline medier, opdatere hjemmesiden og behandle kundeordrer og telefonisk kunde support.
Storm Group - Salgscoach
Hver morgen lavede jeg dagens setup så konsulenterne vidste hvor de skulle stå henne (field marketing), uddannede konsulenter i virksomhedens interne udviklingssystem, samtidig med dette var jeg selv ude i felten og lave salgene.
Jeg stod som den ansvarlige for kontoret i Næstved og i København, her fik jeg nogle budgetter som jeg skulle sørge for der blev indfriet.
Har erfaring med at sælge flere produkter og ikke kun en produkt linje, i min tid hos Storm Group solgte jeg bla. Nordjysk Elhandel, Unotel Mobil abbonementer, Falck Cykel Forsikringer.
Jeg kontaktes på 42203110 eller nicolai@nexaweb.dk
Håber at høre fra min fremtidige chef :)
Med Venlig Hilsen
Nicolai Hansen