Findes der et sted hvor mindre virksomheder søger efter gode ideer til virksomheden. Jeg er selv tidligere selvstændig (var så heldig at sælge inden krisen) og syntes ikke at jeg vil starte igen alene. jeg har 6-7 gode ideer der alle kunne indgå under samme kategori / virksomhed. Jeg kan selvfølgelig tage rundt og besøge forskellige virksomheder og tage en snak og evt præsentere dem for mine ideer, men hvor skal jeg starte. Indenfor mit netværk er der ikke lige den type virksomheder jeg søger. Der er ikke tale om nye opfindelser men videreudvikling/forbedring og nyudvikling af eksisterende produkter. Jeg er selv arbejdsledig i øjeblikket. har arbejdet med salg, grafisk arbejde , lager, tømrer / montør arbejde. Mine ideer er bl.a en ny pavillon, altanhavebord, fuglefoderhuse /automater, opladestationer. Altså produkter til hus og have. Pavillonen desuden i større målestok til f.eks. pladser, messer m.m. Det jeg har brug for er en mindre smedevirksomhed eller lign. eller en håndværker, smed, tømrer altmulig håndværker med lyst til at starte egen virksomhed uden at skulle lave det sædvanlige håndværksarbejde. Hvad gør jeg? er der nogen der er nysgerrige. bor i Østjyllang nord for Århus M.v.h. Ole |
Hvis jeg var dig, ville jeg køre rundt til mindre virksomheder i lokalområdet og fremlægge ideerne (som du selv skriver). Netop fordi du derved kommer i direkte kontakt med mennesker, der er i samme branche som dig og derfor muligvis også kan se potentialet i dem.