Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mening ønskes - ville du være en potentiel kunde?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 64
Fra  WEXO Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har tidligere arbejdet med velgørenhed som katalysator for omtale, og erfaret at dette kan være en god referenceramme til skabe buzz omkring sit produkt, og så er det jo også fitness for sjælen :-)

Jeg er med en baggrund som Online Manager og Proceskonsulent, på trapperne med at lancere en online backup løsning, hvor jeg på baggrund af stærkt optimeret administration, kan sælge følgende produkter til hvad jeg mener er markedets absolut laveste pris:

• 15 kr. inkl moms. pr. måned for online backup kapacitet på +100 GB (vælg lokale mapper/filer, lad backup'en køre i baggrunden og få adgang til din backup via webbrowser, iphone, android)
  • 40 kr. inkl. moms pr. måned for et online drev på din Windows/Mac på 512 GB i stil med Dropbox, der dog koster 55 kr. pr. måned for 50 GB. Naturligvis også med adgang fra web, iphone og android.

Herudover ønsker jeg at 25% af denne omsætning skal gå til velgørende formål, som brugerne i de individuelle lande (naturligvis via produktets facebookgruppe) er medbestemmende ifbm. donationen af. Dette naturligvis for at kunderne skal henvise deres venner til produktet, og at jeg forhåbentligt kan skaffe produktet gratis omtale på blogs og andre nyhedsmedier.

Tror I at dette en farbar vej for at træde ud af flokken af backup løsninger? eller bør jeg istedet satse på traditionel markedsføring og en højere abonnementspris?

www.wexo.dk - Vi vil være Danmarks bedste til Magento - har du en udfordring til os?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er en meget fornuftig måde at gøre det på, hvis du vel og mærke har en opsætning der gør du ikke skal bruge enorme mængder tid på at administrere donationsdelen. Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)