Hej Aminoer Jeg har tidligere arbejdet med velgørenhed som katalysator for omtale, og erfaret at dette kan være en god referenceramme til skabe buzz omkring sit produkt, og så er det jo også fitness for sjælen :-) Jeg er med en baggrund som Online Manager og Proceskonsulent, på trapperne med at lancere en online backup løsning, hvor jeg på baggrund af stærkt optimeret administration, kan sælge følgende produkter til hvad jeg mener er markedets absolut laveste pris:
Herudover ønsker jeg at 25% af denne omsætning skal gå til velgørende formål, som brugerne i de individuelle lande (naturligvis via produktets facebookgruppe) er medbestemmende ifbm. donationen af. Dette naturligvis for at kunderne skal henvise deres venner til produktet, og at jeg forhåbentligt kan skaffe produktet gratis omtale på blogs og andre nyhedsmedier. Tror I at dette en farbar vej for at træde ud af flokken af backup løsninger? eller bør jeg istedet satse på traditionel markedsføring og en højere abonnementspris? |
Jeg tror det er en meget fornuftig måde at gøre det på, hvis du vel og mærke har en opsætning der gør du ikke skal bruge enorme mængder tid på at administrere donationsdelen.