Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ringet op af Quantum Services

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
  Så er de sørme på spil igen .

Her til morgen ringer en engelsktalende person til firmaet spørger efter manageren og jeg får vedkommende i røret.
Personen præsenterer sig som værende fra Quantum Services. Han spørger om han kan få mit fulde navn. Allerede navnet syntes at ringe en klokke i mit baghoved fra sidste år, hvor en telefonsælger ringede ca. 2 gange om dagen i en måned og forsøgte at sælge aktier i forskellige virksomheder.

Jeg spurgte derfor hvad det drejede sig om og han svarede at det var en "research". Jeg siger så til ham at han ikke kommer videre, og heller ikke får mit fulde navn, før han har oplyst hvad den undersøgelse drejer sig om. Han begynder med at undskylde og forklarer at han overhovedet ikke prøver at sælge noget. Jeg forklarer ham igen at han må være noget mere klar i spyttet hvis han vil videre i samtalen. Han siger så at han har en række spørgsmål omkring min økonomi og aktie-indkøb. Det er så dér hvor jeg logisk nok siger at jeg ikke gider at svare på nogen af de spørgsmål.

Hans svar er så "fucking cunt..." og så knalder han røret på.... Så det var tilsyneladdende meget seriøst og slet ikke fordi de efterfølgende havde tænkt sig at tæppebombe mig med alt muligt crap og opringninger... NOT !
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)