Jeg har ikke fået noget ud af det, andet end at jeg kunne bruge det som et argument, i netop denne debat.
Jeg fastholder, at hvis ikke man har interessen, så får man ikke noget ud af at få et fyldestgørende svar. Det skal ses i lyset af, at hvis man er seriøst interesseret, så var han allerede i gang med at undersøge tingene.
Og nu er Ole Henriksen jo ikke ligefrem nogen nyhed og han har skam fortalt noget om hvordan han startede
Men folk der vil starte i det små kan jo altid starte hos urtegaarden.dk eller på youtube.
Jeg har f.eks. i dag besluttet at jeg vil lave verdens bedste ansigtscreme. Og jeg vil da gerne fortælle hvordan jeg søger inspiration til det.
Jeg samler informationerne om de 15 bedste cremer i verden, undersøger ingredienserne (hvis der skulle være nogle jeg ikke kender) samt tilfører min egne idéer og viden. Jeg er derefter ikke i tvivl om at jeg får det bedste opfundet, men det er langt fra ensbetydende med at jeg får anerkendelsen for dette, men nu prøver jeg.
Og som noget helt ved siden af, der bruger jeg emballage der alene koster op til dkk 30 per styk eller mere og måske går jeg så langt at lave noget sindsygt ekstravagant, det beslutter jeg når varen er færdig.
Det jeg ellers vil gøre, vil jeg af naturlige årsager ikke afslører, men hvis ikke man besidder evnerne og interessen på forhånd, så er det op ad bakke. Det er ikke nok at ville lave det bedste, man skal have en idé om hvordan man gør/får det :)