Hej Aminoer |
Nej det kan godt lade sig gøre at bruge det samme template, det skal nok bare lige programmeres til magento.
Hej Aminoer |
Nej det kan godt lade sig gøre at bruge det samme template, det skal nok bare lige programmeres til magento. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Det korte svar er ja. Der er som sådan ikke nogen teknologisk forskel på en internetside og en webshop det er kun et spørgsmål om hvad der er implementeret. Jeg tror bare du skal tænke på at det at bygge en webshop er lidt mere besværligt end at bygge en hjemmeside og du skal vide hvad du laver da du jo i et eller andet omfang skal håndtere penge. Mit råd vil være at du skal hyre købe dig til det. Det tager mange timer at bygge en ordenlig webshop hvis det skal gøres fra grunden men med hjælp af standart systemer og en IT mand kan det klares relativt billigt i dag. Det er ikke værd at sidde og lære sig selv for at bygge en webshop for at åbne en. |
Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com
Så'en set, så finder jeg egentlig mine templat meget anvendelig til en webshop, især hvad design angår, men mit spørgsmål er nok mere, hvordan jeg kommer igang? Som, hvor starter jeg, hvilken viden skal jeg bruge og hvor finder jeg denne viden? Vil meget gerne i besiddelse af guide, bøger mm. faktisk mere eller mindre alt, hvad i kender til, når der skal startes webshop. Og har intet imod at studere, det gør jeg gerne, nå det er i min interesse, og det er det her helt bestemt. |