Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger coach til foredrag

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Render rundt hernede i Sønderborg og synes at der sker en masse spændende andre steder i landet, men ser gerne at der sker noget hernede, hvor vi jo både har en del forretninger og succesfulde virksomheder. Derfor vil jeg prøve at starte lidt op med nogle inspirerende foredrag, og forestiller mig at starte op med et motiverende foredrag fra en coach der kan give folk lidt simple teknikker til at få udnyttet deres potentiale bedre.

Jeg forestiller mig et foredrag på 1½-2 timers varighed.

Er der nogen herinde som kan klare sådan et arrangement til en rimelig pris? For Jer er det jo samtidig en mulighed for at få givet 15-30 potentielle kunder en prøvesmagning på hvad det er I kan hjælpe med.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:05
Hej Rasmus

Jeg kan sagtens følge dig.

Jeg er jo frisk på at tage gratis ud når det er på Sjælland, det foregår. Problemet er jo bare, at med Sønderborg skal man bruge en hulens masse tid i transport og penge til broen. På den måde er det uretfærdigt, at de fleste af de gode ting sker her i Storkøbenhavn området m.m.

Jeg kunne godt overveje at lave online foredrag for virksomheder, der føler sig lidt langt væk fra det hele, hvis der er interesse for det i den anden ende. Altså en live transmission fra mit webkamera + PC-skærm med mulighed for at stille spørgsmål realtime.

Tror du, at dette kunne være et godt alternativ for jer i Sønderborg?

Mvh, Christian

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Skrevet kl. 19:07
Tak for tilbudet Christian, i første omgang vil jeg dog se om ikke det er muligt at finde en der kan møde fysisk op, og er her fra området, da det også gør det nemmere, hvis der skulle være nogen som bliver så interesseret i foredraget at de ønsker at samarbejde med foredragsholderen efterfølgende.
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:53
Det er bare helt OK, Rasmus  
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:58
Hej Rasmus,her måske en ide.Ved at en af Danmarks kendeste ildsjæle lige nu er i sønderborg hvor han skal afholde FOR SEJL 1000 ÅR ,Steffen Møller tidl.Cheføkononom i Dansk Metal samt bestyrelse medlem i Bla.Spies,B & W og Bikuben han er et rent livsstykke ,og har en mening om alt og er altid forud for sin tid.

Du finder hans telefon nummer under hans hjemmeside. www.forsejl.dk

Hilsen Per

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Skrevet kl. 09:32
Hej Per. Tak for inputtet, det kunne klart være noget jeg undersøger lidt mere...
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)