Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger folk til opstart af café.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

For at uddybe overskriften, så søger jeg nogen til at opstarte en café.

Det skal så tilføjes at det stadig er i mit hoved. Lokalet er fundet, lokalt i en fin lille by ved navn Tune på Sjælland, dvs der søges nogen som er friske på at give en hånd med til at realisere det, og blive en del af det.

Derfor vil en kæmpe fordel være, hvis man bor enten i byen, eller i omegn, og nemt kan komme frem.

Lokalet er en gammel bar, på ca 80 kvadratmeter der skal laves om. Den står tom og venter bare på en kærlig hånd.

Den største målgruppe er børnene og de unge i byen i dagtimerne, og de voksne udkørte folk om aftenen.

Dette vil foregå ved salg af hjemmebagte kager, og andre ting som ingen andre i byen eller nærheden sælger. Om aftenen med salg af alkohol som en regulær bar - med mulighed for at købe hjemmebagt til.

Jeg søger derfor nogen som er friske på at tage en chance, og kan bidrage til muligheden for at tage lån til realisering.

Håber at høre fra nogen

Vh Jonas.

Ved interesse, kan jeg kontaktes per mail: peowdie92@gmail.com eller skype: jonas-lm 

Fra København
Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 103
Fra  Agoo Skrevet kl. 22:28

Det lyder virkelig spændende!

Men har du taget højde for Hygiejne kursus osv.?

Du skal garanteret også have et kasseapperat, der kan jeg helt sikkert hjælpe dig.
- Du har mulighed for at se alt fra nettet når du kommer hjem og overføre dine salg til dit regnskab.

Skriv til mig, hvis du er interesseret.

Mvh

Søren H

-- Man kan hvad man vil!

Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:57

Hej Søren.

Tak for det dog sene svar, men stadig svar. Angående mit projekt der, har jeg valgt at skubbe det til side. For det første fordi jeg ikke har den store tiltro til, at en bank nogensinde vil låne penge til en 19 årig, og fordi der kun har været én interesseret, som senere trak i land. Alt i alt har jeg ikke den store tiltro til det selv efterhånden. Er i stedet gået over til online marketing. Det kræver ingen hygiejne kurser eller nogen stor sum fra banken.

Igen, tak for opmærksomheden.

Vh, Jonas.

(Hvis en admin/mod ser dette, må han/hun meget gerne lukke indlæget. Idéen er forældet og opgivet.)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)