Hej Aminoer. Jeg har et site som nu (endelig) er kommet ud til offentligheden. Hilsen Dennis @ MacByt |
Er der virkelig ikke nogen der har en mening?
I kan holde MacByt op imod DBA.
F.eks hvad har DBA som MacByt mangler?
Hej Aminoer. Jeg har et site som nu (endelig) er kommet ud til offentligheden. Hilsen Dennis @ MacByt |
Er der virkelig ikke nogen der har en mening? |
Flot side, og du er skarp paa dit target. Held og lykke med siden. |
Det var jo positive kommentarer. Der må også være noget "det skal du rette op på, efter min mening" et eller andet sted :b |
Det er der sikkert, men jeg syntes den ser fin ud. En ting som ligger lige til højre benet er at lave produkt reviewet af hard og software produkter, det er en ting som kan være med til ag drive besøgende til din side via organisk søgemaskine optimering. |
Det må du gerne lige forklare nærmere. Jeg er bare en "dum programmør". :)
Produkt review af hvad? :) Jeg vil selvfølgelig gerne nå en større gruppe af mennesker, så jeg vil gøre nesten hvad som helst for at få flere brugere ind via organiske links. |
Hej MacByt, |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Det var en grim forveksling. Tak skal du ha ! :) Til at starte med vil jeg dog lige blive færdig med at kode selve markedet. |
Well, der er mange ting du kan skrive om, f.eks ny software review, review icloud, mulighederne er mange, lad fantasien få frit løb :-) |