Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website tilbud

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle sammen

Jeg har et rigtig godt tilbud til dig.

Så er det bare om du tager i mod det.

Jeg vil lave en hjemmeside til dig i, php-fusion. som godt nok kan hentes på nettet, dog i en meget kedelig udgave.

Du får hvis du køber gennem mig, som ikke er i den downloadet filer:

- Muligehed for dine bruger kan have en gæstebog i deres profil

- Muligehed for blog i bruger profil

- Muligehed for venner mellem brugerne

- Intern besked system.

- Film system

- Arcade system

- Andre designs (Kan downloades op til 10000 forskellige rundt omkring i cyberspace)

- Hot or not system

Og meget meget mere....

Du får også:

- Nyhedssystem

- Forum

- Downloading muligeheder

- Galleri

- Artikelsystem

- Udelukkelse af bruger

- Let at redigere.

Skriv evt. hvis du skal have mere info

Prisen for alt dette, sker via e-mail.

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 20:59
Demo side er oppe

www.zipart.dk/ravn

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 22:29
Hvordan kan det være et godt tilbud, når prisen er hemmelig? :-D

(Nu er vi godt nok konkurrenter, så jeg er ikke interesseret i at købe, men jeg vil gerne have dig til at skærpe konkurrence lidt: jeg vil kraftigt anbefale dig at hente en af de mange templates til dit demo-site. Hvis det er det, du skal sælge din vare på, så er det ikke meget bevendt som det er nu. Desuden vil den gøre sig meget bedre, hvis du ligger lidt fiktivt materiale ind - det gør det meget mere interessant at bladre igennem. Bare lige som et godt råd.)

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 07:26
Så opdatere jeg lige lidt på siden.
Prisen for alt er ca 600 kr..
Det er incl. totalt redigering i profile.php

Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:19
Hejsa

Først og fremmest så er det ulovligt det du har gang i ...

Dernæst så alle de ting du tilbyder kan downloades gratis på http://www.phpfusion-mods.com og http://www.phpfusion-mods.dk ...

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:45
Dato: 21-04-2007 12:19:22 Forfatter: Heroes 2 Hejsa

Først og fremmest så er det ulovligt det du har gang i ...

Dernæst så alle de ting du tilbyder kan downloades gratis på http://www.phpfusion-mods.com og http://www.phpfusion-mods.dk ...

1. Hvorfor mener du at det han gør er ulovligt? phpFusion er distribueret under en såkaldt GNU licens. Hvilket betyder at han ikke kan sælge rettighederne til 3.part men han må gerne tage sig betalt for at sammensætte en pakke og for at sætte den op for kunden. Hans eneste forpligtelse er at, han informerer kunden om at systemet leveres under GNU.

2. Ja, det er rigtigt at alle bare kan downloade phpFusion og selv installere de mods de ønsker.. Men sådan er det jo med så mange ting.. Man kan selv gøre rent på kontoret. Man kan selv ordne haven. Man kan selv slagte koen osv. Men man kan også betale sig fra det og bruge tiden på de ting som er ens eget forretningsområde. Så i mine øre lyder 600kr som en god deal såfremt at det er dét produkt man har brug for..

God weekend

/Charly

Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:10
Dato: 21-04-2007 12:45:14
Forfatter: Tyllesen

1. Hvorfor mener du at det han gør er ulovligt? phpFusion er distribueret under en såkaldt GNU licens. Hvilket betyder at han ikke kan sælge rettighederne til 3.part men han må gerne tage sig betalt for at sammensætte en pakke og for at sætte den op for kunden. Hans eneste forpligtelse er at, han informerer kunden om at systemet leveres under GNU.

2. Ja, det er rigtigt at alle bare kan downloade phpFusion og selv installere de mods de ønsker.. Men sådan er det jo med så mange ting.. Man kan selv gøre rent på kontoret. Man kan selv ordne haven. Man kan selv slagte koen osv. Men man kan også betale sig fra det og bruge tiden på de ting som er ens eget forretningsområde. Så i mine øre lyder 600kr som en god deal såfremt at det er dét produkt man har brug for..

God weekend

/Charly

Well ... Det er ulovligt at sælge modulerne, eftersom han ikke selv har bygget dem ...
Der har kørt en lign. sag i Tyskland, dog med et andet CMS System men sælgeren blev pålagt en bøde på, jeg mener det var 6000 kr. for ulovlig salg af andres moduler.

Jeg kan heller ikke gå ud og sælge den ko du har slagtet, eller sælge den trøje du har på. Uden du har givet mig lov til det :) ...
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:42
Dato: 21-04-2007 13:10:28 Forfatter: Heroes 2
Dato: 21-04-2007 12:45:14 Forfatter: Tyllesen

1. Hvorfor mener du at det han gør er ulovligt? phpFusion er distribueret under en såkaldt GNU licens. Hvilket betyder at han ikke kan sælge rettighederne til 3.part men han må gerne tage sig betalt for at sammensætte en pakke og for at sætte den op for kunden. Hans eneste forpligtelse er at, han informerer kunden om at systemet leveres under GNU.

God weekend

/Charly

Well ... Det er ulovligt at sælge modulerne, eftersom han ikke selv har bygget dem ...
Der har kørt en lign. sag i Tyskland, dog med et andet CMS System men sælgeren blev pålagt en bøde på, jeg mener det var 6000 kr. for ulovlig salg af andres moduler.

Jeg kan heller ikke gå ud og sælge den ko du har slagtet,  eller sælge den trøje du har på. Uden du har givet mig lov til det :) ...

Præcis! Ikke uden at jeg har givet dig lov til det. Det er jo der GNU licensen træder ind. Det er ganske rigtigt at han ikke må sælge modulerne til kunden. Men som tidliger skrevet må han gerne sælge sin arbejdskraft i forbindelse med opsætningen af cms systemet. Han skal blot informere kunden om GNU aftalen.

Derfor mener jeg ikke at du kan komme med den påstand at det han foretager sig er ulovligt, uden at have set en skriftlig aftale som forklejner det faktum at løsningen hører under en GNU Licens.

/Charly

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 14:33
Det er fuldt ud lovlig, at sælge sin service i forbindelse med opsætning af CMS systemer osv.

OGSÅ selvom det er GNU licensen.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:57
Hvis det hang sådan sammen måtte flere tusinde virksomheder jo dreje nøglen rundt. Mange virksomheder har bygget hele deres koncept over de mange gode opensource systemer.

Kom med et link til sagen i Tyskland, der kan være så mange ting der har spillet ind.
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)