Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback plz

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Har lige lavet min side om. Da jeg er murer. Er det jo ikke lige det jeg er uddannet i.

Men jeg har nu alligevel haft lyst til, at prøve.

Kritik ønskes tak. Men vær nu ikke ond.

http://www.madsensmurerfirma.dk

Kan godt være jeg er murer men, mit hovede er fyldt med alt andet end det.

MVH

Madsen

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:47
Jeg tror din hjemmeside tjener sit formål, altså være et slags online visitkort.
Men ud over det så syntes jeg siden ligner noget som er grebet direkte ud af slut 90''erne.
Jeg ved ikke om det gør noget i din branche men om ikke andet så tror jeg mange andre steder det vil kunne koste kunder, altså man tegner jo heller ikke lige selv sine visitkort på et stykke pap.

Jeg tror jeg vil anbefale dig at få lave en lidt mere prof side. Og der er jo et hav af aminoer som kan gøre det ganske billigt.
Der skal jo ikke vindes mere end en kunde på at siden fremstår professionelt før pengene er tjent hjem mange gange.

Håber ikke jeg var alt for negativ.

Mvh Peder

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:48

Hej hvis det er første gang du prøver så er det meget flot, men jeg vil prøve at give dig lidt konstruktiv kritik ( ikke noget ondt)

1. Prøv at lave siden mere lyst, det mørke er ikke noget som passer ind, og brug (næsten) aldrig rød skrift.

2. Sæt menuerne øverst eller til venstre, nederst skal du sætte firmanavn, adresse, tlfnr, cvrnr osv.

3. Det er godt at i har logoet med at i er medlem af dansk byggeri det giver mere troværdighed.

Ellers flot arbejde, hvis du får rettede nogle af tingene lav et nyt tråd så skal vi nok igen vurdere den. Held og lykke med det :)

www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Tilmeldt 19. Oct 06