Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback plz

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Har lige lavet min side om. Da jeg er murer. Er det jo ikke lige det jeg er uddannet i.

Men jeg har nu alligevel haft lyst til, at prøve.

Kritik ønskes tak. Men vær nu ikke ond.

http://www.madsensmurerfirma.dk

Kan godt være jeg er murer men, mit hovede er fyldt med alt andet end det.

MVH

Madsen

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:47
Jeg tror din hjemmeside tjener sit formål, altså være et slags online visitkort.
Men ud over det så syntes jeg siden ligner noget som er grebet direkte ud af slut 90''erne.
Jeg ved ikke om det gør noget i din branche men om ikke andet så tror jeg mange andre steder det vil kunne koste kunder, altså man tegner jo heller ikke lige selv sine visitkort på et stykke pap.

Jeg tror jeg vil anbefale dig at få lave en lidt mere prof side. Og der er jo et hav af aminoer som kan gøre det ganske billigt.
Der skal jo ikke vindes mere end en kunde på at siden fremstår professionelt før pengene er tjent hjem mange gange.

Håber ikke jeg var alt for negativ.

Mvh Peder

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:48

Hej hvis det er første gang du prøver så er det meget flot, men jeg vil prøve at give dig lidt konstruktiv kritik ( ikke noget ondt)

1. Prøv at lave siden mere lyst, det mørke er ikke noget som passer ind, og brug (næsten) aldrig rød skrift.

2. Sæt menuerne øverst eller til venstre, nederst skal du sætte firmanavn, adresse, tlfnr, cvrnr osv.

3. Det er godt at i har logoet med at i er medlem af dansk byggeri det giver mere troværdighed.

Ellers flot arbejde, hvis du får rettede nogle af tingene lav et nyt tråd så skal vi nok igen vurdere den. Held og lykke med det :)

www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:20
Ok. lidt selverkendelse er nok ikke nogen dårlig ide. Kan ikke lave det hele selv.

Den skal helst virke frisk og nytænkende. Vil ikke opfattes, som den der gamle rynkede murer.

Og så er min grund ide med min forretning. At det er kvalitet og ikke pris der er i fokus. Her får man prima varer og en konkurrencedygtig pris" ikke discount/fusk".

Forslag fra eventuelle pro´s vil nok være en ide.

Næste hører måske til i en anden kategori.

Jeg går også med en ide om, at tilbyde eksisterende samt nye kunde en service/abbonement på hus eftersyn. For at tage evt. vedligehold på huse/ejendomme/alt drift af bygninger.i opløbet. Da det jo generelt er sådan med bygninger som så meget andet at jo længere du venter med vedligehold. Jo dyrere bliver det som regel.

Det behøver jo ikke være en tilstandsrapport hvert år, men blot en gennemgang. En erfaren håndværker spotter de fleste ting ret hurtigt.

Her kommer en WEB pro igen ind i billedet. For til at starte med kan denne service ikke være landsdækkende. Men jeg vil gerne have dette kommer til at køre på www

Det skal ikke være lige som byggestart. For det er en service. Hvor de tager arbejde ind og shanghaier håndværkere bagefter. Det skal være tillidsfuldt. Måske det bare skal integreres i min hjemmeside. som en del af markedsføringen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 15:15
Dit website skal vel bestå af 4-5 sider...
Og skal dække: kontakt, galleri, nyheder, produkter?
Burde ikke være så dyrt finde en amino.

Når det er sagt. Det er også fair nok gerne ville selv :)

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)