Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne dette domæne være penge værd?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:

seOrdbogen:

Peter1982:
Jeps, jeg glemte engang at betale et site med flere tusinde brugere, som jeg havde brugt over 50.000 på at udvikle og markedsføre...det blev så købt af en tjekke, der siden har brugt det som et parkeret domæne... 

præcis :) - folk er mennesker, og derfor glemmes der og laves dumme fejl... 

Kan kun sige en ting til dette og det er PBS PBS og PBS, hvis det vel og mærke er et .dk TLD.

Hvordan det virker med .com .org .net .eu osv. ved jeg ikke har ikke nogle af disse.

Har dog 1 gang rodet med et .com og det var kun til besvær og intet andet. det tog os en helvedskrig at få det flyttet fra 1 host til en anden, og nu er vi faktisk igang med at flytte det igen, og det volder fuldstændig lige så mange problemer. :D 

PBS fejler også engang imellem. Bare spørg nogle af mine anvendte telefonselskaber, træningscentre, magasiner osv. gennem tiderne.

Det eneste der 100% dur, er simpelthen manuelt at huske at betale sine regninger.

Dog vil jeg erkende at fejlmarginen hos PBS er faldet.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 23:38

Ja, fejlen skete faktisk fordi min mail hos dk-hostmaster var én jeg ikke tjekkede...HUSKEKAGE

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 23:52
Personligt har jeg aldrig selv været udsat for fejl hos pbs, det skal dog ikke udelykke at det sker.

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 01:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

.dk domæner er kun noget værd hvis de bliver brugt. De ikke værd at bruge tid på i løs vægt. Dette skyldes at vi har nogle regler der gør at du kan trække folk i domæneankenævnet hvis de ikke anvender dem. Betalinger for .dk afspejler derfor siden bag ved eller et beløb der er så småt at det ikke er værd at gå i domæneankenævnet for. Hvis jeg finder et domæne jeg vil have som er ejet af en eller anden ikke bruger det plejer jeg at give ham et tilbud på 250 kr for det besvær det er at give mig domænet og hvis han så ikke siger ja så bruger vi de penge på at skrive en klage til domæneankenævnet i stedet.

Kort sagt spar ulejligheden og lad det løbe ud hvis du ikke skal bruge det for det har meget lidt værdig.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 22:09

Kunne en blog som http://testbloggen.dk så være noget værd? Synes ikke jeg får blogget nok på den mere.

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)