Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få din fysiske post elektronisk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har for en ven lovet at lave en lille undersøgelse omkring interessen for et potentielt produkt.

Kunne I være interesserede i at have en postboks-adresse til Jeres virksomhed hvor posten blev åbnet og indscannet ved modtagelse, gemt sikkert elektronisk & emailet til Jer (eller lagt i en Dropboks eller lign.) ? Efterfulgt af makulering af de fysiske dokumenter.

Jeg kunne godt selv være interesseret i dette hvis prisen var rigtig, - og jeg har ikke rigtig set nogle prisbillige tilbud derude på denne type ydelse.

Hvad skal der til for at DU ville benytte denne ydelse?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:49

Det kunne godt være interessant, men udbyder Post Danmark ikke allerede den ydelse - jeg synes, jeg har set reklamer for den ét eller andet sted.
Prisen skulle nok være MEGET rigtig, hvis jeg skulle stole på en lille iværksætter frem for store, fede PostDK.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:56

Der er vel de virksomheder der tilbuder scanning af faktura, og det må man vel ikke markulere ?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 21:00

Hans Stokholm Kjer:

Det kunne godt være interessant, men udbyder Post Danmark ikke allerede den ydelse - jeg synes, jeg har set reklamer for den ét eller andet sted.
Prisen skulle nok være MEGET rigtig, hvis jeg skulle stole på en lille iværksætter frem for store, fede PostDK.

Venlig hilsen

Hans

Hej Hans.

Tak for feedback.

Ja jeg synes også jeg har set et eller andet - kunne dog ikke finde noget ved en hurtig googling.

Jeg kan dog ikke forestille mig at Postdk har en løsning der kan svare sig for en virksomhed som jeg (jeg modtager under 100 breve om måneden).

Hvilket prisleje tror du ville være interessant for dig, - og hvad tror du det bedste den lille iværksætter der vil tilbyde denne ydelse, kan gøre er, for at skabe tryghed for sine kunder, trods størrelse?

Jeg kan sagtens følge dig i at en stor og meget veletableret virksomhed giver en god mavefornemmelse ifht. bl.a. fortroligheden.

Med venlig hilsen

Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02

PostDanmarks tilbud leveres gennem datterselskabet Data Scanning A/S. Og de leverer det brevene til dig efterfølgende, så du får både brevene samt det scannede materiale.

Det ville nok også være et juridisk mareridt, hvis man blev gjort ansvar for at have makuleret noget som blev scannet forkert eller slet ikke scannet.

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 21:03
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 21:20

Michael_N:

http://www.datascanning.dk/   postdanmark

Tak for link... priserne ser sådan her ud

Pakke  nr.

Breve/år

Kr./stk.

Kr./år

Forudbet.

pr. kvartal

1

125 stk.

9,60 kr.

1.200 kr.

300 kr.

2

250 stk.

9,20 kr.

2.300 kr.

575 kr.

3

500 stk.

8,00 kr.

4.000 kr.

1.000 kr.

4

1.000 stk.

6,00 kr.

6.000 kr.

1.500 kr.

5

2.000 stk.

5,50 kr.

11.000 kr.

2.750 kr.

6

3.000 stk.

5,00 kr.

15.000 kr.

3.750 kr.

7

5.000 stk.

4,50 kr.

22.500 kr.

5.625 kr.

8

7.000 stk.

4,00 kr.

28.000 kr.

7.000 kr.

9

>10000 stk.

Individuel

Individuel

Individuel

Hvordan skulle priserne se ud for at en sådan ydelse ville være attraktiv for Jer?

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 21:24

Er det dine priser?

Hvad med at levere en ydelse hvor du tilbyder scanning af fakturaer og tilbyder at passe regnskabet for virksomheden?  en pakke løsning vdr administration for små virksomheder

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 21:28
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:52

Jørgen Olsen:

Hvordan skulle priserne se ud for at en sådan ydelse ville være attraktiv for Jer?

PostDKs priser ser meget fair ud.
Jeg havde forventet et helt andet niveau.
Hvis jeg får behovet, ville jeg foretrække den sikkerhed, der ligger i et veletableret firma som Post DK frem for en kælderiværksætter - også selvom han evt. kunne halvere prisen.

Hvis jeg skulle vælge en anden leverandør, skulle der gøres meget ud af at overbevise mig om, at ordnignen er fejlfri og stabil - også i ferierne.

Og så tænker jeg også, at der kunne opstå et problem, når man engang imellem får sendt noget pr. post, fordi det simpelt hen ikke egner sig til elektronisk post. Den situation skulle løses.

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)