Har du |
Jeg opfylder alt, undtagen at bo på Sydfyn (hvorfor er det et krav i disse internettider). Nu skriver du godt nok ansøgere, men du har ikke lavet en jobannonce? Hvad er det du søger?
Debat
|
Jeg opfylder alt, undtagen at bo på Sydfyn (hvorfor er det et krav i disse internettider). Nu skriver du godt nok ansøgere, men du har ikke lavet en jobannonce? Hvad er det du søger? |
Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet
|
Hejsa....Grunden til at jeg ønsker at vedkommende skal bo på sydfyn er fordi det gør det hele lidt nemmere. Hvor i landet er du fra ? |
|
Hej Pehrson. Sikke da en skam. Har kendskab & erfaring med det hele. Dog bor jeg i Aalborg. Mvh PPehrson ;) |
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam
Blot til information. Hvis ikke du er kommet godt i gang endnu, så sørg for at opdatere til den seneste version da der er nogle rigtige gode ekstra ting i den seneste version. Derudover kan en person via f.eks. TeamViewer blot gå online på din skærm så kan I snakke om det via telefonen eller messenger/skype samtidig, det giver dig måske flere muligheder i din søgen om assistance. |
Køb ren argan olie her
|
Hej Jeg bor i Randers. Men nu er der jo, som Jan også skriver, rig mulighed for at lave alting online, så det synes jeg ikke bør være en hindring:-) mvh Ann Karina |
Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet
|
Hej Karina....Hvilke erfaringer har du med Presta Shop ? Arbejder du med det til hverdag ? Grunden til at jeg søger en fra sydfyn er at vedkommende skal kunne styre siden når jeg er bortrejst, har godt nok en kammerat fra TDC/NetDesign som også kigger ind via TeamViewer, men han har ikke så meget tid. Hvad hedder den nyeste version af Presta Shop ? |
Jeg bruger PrestaShop version: 1.4.5.1
|
Køb ren argan olie her