Jeg er en lettere flyvsk iværksætter. Har altid haft mange projekter kørerne, nogle med mere held end andre. Jeg har behov for en (eller flere) ligesindet som brænder for at skabe. Lever og ånder for iværksætterånden og først og fremmest, er jordbåndene (dvs. modsætning af mig) Nu har jeg i samarbejde med sundhedsfaglige personer (1. stk. Læge og 2 stk. Sygeplejerske. Alle familiemedlemmer som har skrevet under på en NDA og givet afkald på kræv) udviklet en Ide som kan gå hen og redde liv + muligheder for en formidabel indtjening. Risikovillig kapital efterspørges ikke. Men hvis du har forståelse for sammenhæng mellem software og hardware og general produktudvikling vil jeg meget gerne høre fra dig. Mine personlige spiskompetancer ligger på ideudvikling og markedsføring. Mangler knowhow indenfor de førnævnte ting. Det som jeg tilbyder til den rette, er et partnerskab hvor alt deles 50/50 så hvis du kunne tænke dig at høre nærmere så skriv, ring, eller send en brevdue J Underskrivelse af NDA er et must. Bor i det Nordjyske så stedkendt er en fordel. Venlig hilsen Jonathan |
Fin reference til Jobs ;-)