Jeg er ved at udvikle min ide. Dette er en applikation, og jeg søger derfor en dansk ekspert, der mod betaling vil kunne hjælpe mig med at udvikle mit produkt.
Jeg er ved at udvikle min ide. Dette er en applikation, og jeg søger derfor en dansk ekspert, der mod betaling vil kunne hjælpe mig med at udvikle mit produkt.
På forhånd tak!
Hej,
Jeg vil anbefale dig at give lidt flere informationer, så potentielle samarbejdspartnere får lettere ved at vurdere projektet.
Nogle af de oplysninger, du med fordel kan komme med er:
Hvilken platform skal applikationen køre på? Eksempelvis Android, iOS, Windows, Web, .NET eller ..?
Hvilken målgruppe genvender din kommende applikation sig til?
Er der planer om flersprogede versioner af din kommende applikation?
Der er sikker flere spørgsmål, som med fordel kan besvares på forhånd, og derved øge din chance for at de bedste udviklere føler sig fristet til at høre mere om dit udviklingsprojekt.
Ved at komme med så mange oplysninger som muligt allerede nu, viser du, at projektet ikke er en af de mange løse "Jeg har fået en idé, kom og læg dine penge og din tid" projekter.
Held og lykke med projektet.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
den skal indholde forskellige former for træningsøvelser, program over hvilket mad som er godt at spise, dvs. hvor mange kalorier der fx er i en banan osv.
sproget skal være dansk. altså en dansk applikation.
den skal indholde en mappe/site, hvor man kan klikke sig ind på forskellige fitness hjemmesider. bodyman osv.