Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskonto

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme her... Nordea - ingen spørgsmål ingen opstart ingen noget som helst, adgang til netbank, nemkonto hele molevitten.

Martin Hegelund:
Er du en god kunde, så er bankerne i den grad til at presse for tiden. Hvor er du kunde nu?

Ku godt lyde som om der vr noget i den stil her.

:-) Dorthe

Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:59

Martin Hegelund:
Er du en god kunde, så er bankerne i den grad til at presse for tiden. Hvor er du kunde nu?

Hehe... Amagerbanken. Jeg tror hverken jeg er en god eller dårlig kunde - har et lille lån, ikke haft overtræk i 5 år, men har heller ikke forsikringer og andet gejl igennem banken. I min tis som kunde hos amagerbanken (10 år) har jeg haft 8 forskellige rådgivere, så det er svært at have et samlet indtryk af banken; en bank er ikke bedre end den rådgiver man har. 

Men jeg har som nævnt kontaktet en masse banker som har forlangt store gebyrer for erhvervskonto. Tror jeg sigter efter en privat konto i et andet institut...

Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:04

Benjamin / Unik-data:
Hos Nordea tror jeg bare at de smider CVR-nummer på dit personnummer så det nok kan bruges til alle dine konti.. det så i hvert fald sådan ud sidste gang jeg så deres system :)

Da jeg nævnte cvr overfor andre banker påstod de at det SKULLE være en erhvervskonto. Kan jeg egentlig ikke bare åbne en privatkonto, og så lade være med at sige hvad den skal bruges til, eller? Er efterhånden lidt desparat, da jeg er begyndt at købe gear til virksomheden, og gerne vil holde ting adskilt Hmm

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 10:46

thomasthomas:

Benjamin / Unik-data:
Hos Nordea tror jeg bare at de smider CVR-nummer på dit personnummer så det nok kan bruges til alle dine konti.. det så i hvert fald sådan ud sidste gang jeg så deres system :)

Da jeg nævnte cvr overfor andre banker påstod de at det SKULLE være en erhvervskonto. Kan jeg egentlig ikke bare åbne en privatkonto, og så lade være med at sige hvad den skal bruges til, eller? Er efterhånden lidt desparat, da jeg er begyndt at købe gear til virksomheden, og gerne vil holde ting adskilt Hmm

Altså de kan jo i realiteten være ligeglade da du står med en enkeltmandsvirksomhed.. det er jo hvor du selv hæfter for alt :)

Jo du kan sådan set godt oprette en privat konto og bruge den... men om de er så frække at de begynder at tage gebyr når de finder ud af hvad du bruger den til, ved jeg ikke..

Nu læste jeg du havde Amagerbank og så ikke mere end det.. men mon ikke du kan tage en snak med Nordea og høre hvad de kan tilbyde dig? :)

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 10:53

thomasthomas:

Så længe du kører som enkeltmandsvirksomhed uden VSO, så kan du bare oprette en ny privat konto. Banken behøver ikke at vide, at det er til virksomhedsformål. Absolut intet problem i det. Der er ikke krav om at adskille din private og virksomhedens økonomi her. Og eventuelle renteindtægter / -udgifter beskattes / fradrages personligt, så i sidste ende går alt lige op uanset hvordan du gør det.
Men jeg synes ærligt talt, at du skal finde dig en ny bank og rådgiver. Livet er for kort til at blive hæmmet af banker. :-)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:00

Nordea privatkunder får samme betingelser i erhverv som privat - ex fordel + og betaler ikke få erhvervskonto som tillæg

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)