Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er godt igang, men mangler et godt navn!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Gita :)

Mange tak for dit svar. Jeg kan godt se hvad du mener med at I ikke rigtigt kender min idé. Så lidt af den kommer her:

Jeg ville gerne have en hjemmeside hvor det er nemt for børn og voksne at få adgang til information omkring badminton. Udover det havde jeg tænkt mig at oprette et forum på siden, med forskellige temaer. Eksempelvis med mobning... Derudover vil der være en webshop som gerne skulle køre med en dropshipping aftale.

Jeg ved at der er flere der laver noget af det samme, men min brainstorm fylder 4 A4 sider. Så jeg har masser af arbejde foran mig :)

Egentlig havde jeg selv tænkt på navnet "Badminton for alle" og så bare uden mellemrum og .dk :) men min kone mente at der måtte kunne findes et bedre navn end det.

Jeg har ikke fået set Martin Thorborgs videoer på Youtube.com men de bliver set snarest :)
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 15:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Miltoft Rasmussen:
Egentlig havde jeg selv tænkt på navnet "Badminton for alle" og så bare uden mellemrum og .dk :) men min kone mente at der måtte kunne findes et bedre navn end det.

Det kan man helt sikkert også - men derfor er tanken ikke dum. Måske det kan fungere med et 301-direct og et andet domæne? (lader jeg kloge seo-folk bedømme)

www.badminfo.dk (mht info og community og et alternativt navn)

www.badmintonforalle.dk

www.ditbadminton.dk / www.dinbadminton.dk

www.badmintonstedet.dk

www.bad-min-ton.dk

www.ditclear.dk / www.dit-clear.dk

www.ditsmash.dk / www.dit-smash.dk

www.stayclear.dk / www.stay-clear.dk

Ovenstående er alle ledige og bare en plat brainstorm :) måske leder det tankerne hen på nye ideer hos andre eller dig selv?

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:40

Hej Thasje

Rigtig mange tak for dit svar. Det var da vildt så mange ledige domæner du har fundet, ved en "plat brainstorm" Seriøst, jeg har gået i mange dage og tænkt over hvilke domænenavne der kunne bruges. Jeg har været alle fagudtryk igennem. Men jeg må indrømme at min hjerne stod fuldstændigt af. Jeg har megen erfaring indenfor sporten, måske kan jeg bare ikke se skoven for bare træer.

Jeg er nødt til at være ærlig og fortælle, at jeg ikke aner hvad 301-direct er. Jeg har endda googlet det. Men IT haj det er jeg bare ikke Indifferent Kan du forklare det på dummies niveau? Smile

@ ALLE: Til alle Jer andre der har taget Jer tid til, at granske Jeres hjerner, og ydermere har brugt tid på at kontrollere om div. domæner er ledige. I skal have RIGTIG mange tak for hjælpen! Det sætter jeg virkelig pris på.

De bedste hilsner

Daniel

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan semi-godt følge tankegangen med en 301 Redirect, men kan dog ikke se fordelen. 

Du kunne godt udnytte fordelen ved et domænenavn der har domænenavn med "badminton" i - og 301 redirecte til et domæne med et kort navn. Fordelene er dog rimeligt begrænsede.

Badminton1.dk
Badmintonfeber.dk
Ketcherfeber.dk
Min-ketcher.dk
Minketcher.dk
Fjerboldfeber.dk

Bemærk at "badminton" er det mest utiltrækkende lange navn, men dog det folk Googler suverænt mere efter end "ketcher" og "fjerbold". Jeg har dog ikke forstand på badminton, så det kunne godt være der fandtes nogle andre gode og korte ord badmintonfolk.dk søgte efter.

Hvis vi taler om mobning er vi helt ude i en helt anden målgruppe - så vidt jeg kan se, men du ser sikkert en kobling. Målgruppe kan være vigtigt i forhold til at vælge navn, men på den anden siden skal man også bare nogengange tage et valg og gå den vej. Tror det tog mig to år at nå frem til et navn til DressContext og jeg føler stadig ikke den er helt i øjet. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:08

ketcherfolk.dk

fjerboldfolk.dk
ketcher1.dk

Jeg er nok gammeldags, men nu staves ketsjer anderledes:
ketsjer1.dk 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)