Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Screening af produktionsvirksomhed (gratis)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selvstændig konsulent, som hjælper virksomheder med at optimere deres processer inden for operationsområdet, hvilket bl.a. omfatter produktion, logistik, indkøb, kvalitet, projektstyring, mv.

Mange produktionsvirksomheder har problemer med deres indtjening på grund af den globale konkurrence og faldende efterspørgsel i markedet.

Jeg søger produktionsvirksomheder (+ 15 medarbejdere), som har behov for at forbedre sin indtjening og  som vil være interesseret i at få deres Operationsområde analyseret og vurderet (varighed max. 1 dag). Med udgangspunkt i analysen og vurderingen bliver der præsenteret forslag til forbedringer i virksomheden.

Dette forløb er gratis, virksomeheden skal blot stille ressourcer tilrådighed, som primært er at indhente informationer.

Er der nogen, som har en produktionsvirksomhed eller har kendskab til en , som kunne være interesseret i denne gratis analysen, så kontakt mig på bb@bb-flow.dk .  Produktionsvirksomhederne skal ligge på sjælland.

Jeg vil udvælge de virksomheder, som jeg finder mest hensigtsmæssige og som har et stort behov for at indføre forandinger.

Med venlig hilsen

Brian Bodal

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)