Dejligt at se, når hård træning og masser af arbejde giver et så godt resultat.
Tillykke.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det kunne være stort hvis det kunne ende med at du kunne komme til at træne "de rigtige" Barcelona stjerner. Selv de bør kunne se en fordel i endnu et våben i deres offensiv.
Det er super spændende at følge med i hvordan det går med dit projekt, så et stort tak for at du deler.
Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at du en dag kom til Manchester City, og træne den fantastiske personlighed Mario Balotelli. Han er en vildt dygtig spiller, men jeg har på fornemmelsen at det kunne være særdeles underholdende at følge dig i et forsøg på at lære ham at kaste langt, da han har visse problemer med helt basale ting:
Det kunne være stort hvis det kunne ende med at du kunne komme til at træne "de rigtige" Barcelona stjerner. Selv de bør kunne se en fordel i endnu et våben i deres offensiv.
Det er super spændende at følge med i hvordan det går med dit projekt, så et stort tak for at du deler.
Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at du en dag kom til Manchester City, og træne den fantastiske personlighed Mario Balotelli. Han er en vildt dygtig spiller, men jeg har på fornemmelsen at det kunne være særdeles underholdende at følge dig i et forsøg på at lære ham at kaste langt, da han har visse problemer med helt basale ting:
Tak alle 3 for supporten
@ igang - jo det kunne være sjovt at træne Ballotelli ... det ville blive en noget speciel opgave
Det er ganske enkel fantastisk at følge dig herinde. Du formår at brænde igennem hver gang og nu er du ligefrem nået til Barcelona med din indkasttræning.
Glæder mig til fortsat at følge dig og høre mere om dine succesoplevelser ude omkring i verden.
God vind herfra
Carsten
Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her