Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis kondomer :o)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer )

Nu er vores online kondomshop www.global-condoms.dk åben

Vi tilbyder alle kunder 36 gratis kondomer ved køb for 200 kr. eller derover

Endvidere giver vi alle Aminoer 5 gratis Night Light kondomer ved køb for over 100 kr (Husk bare at skriv Amino i kommentarfeltet) Tilbuddet er gældende frem indtil 1 Juni.

Vi er meget intreseret i ris og ros og især ideer til markedsføring

Alle forlsag er velkomne - ser frem til at høre jeres ideer

Med venlig hilsen

Casper Hinding - Global-condoms.dk

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 00:07
Sikke en ringe reklame politik eller "markedsføring".

DU skriver GRATIS kondomer, men glemmer i overskriften at skrive ved MINDSTE KØB.

Er det kun mig der syntes det er lidt off ?

Jeg henviser til her hvor man får 24 GRATIS, man skal bare betale forsendelse. http://www.med24.dk/product_info.php/cPath/61_62/products_id/188

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:23
Ja, det er ikke mere end netop blevet lovligt fra 1/1/07 at tilbyde "gratis" tilgift ved køb. I "gamle dage" betød det, at du faktisk kunne gøre krav på at få den gratis tilgift - uden købet. http://www.forbrug.dk/klage/love/forbrugerlove/mfl/retningslinjer/markedsfringslovenor/salgsfremme/

Men der er stadig et par problemer med loven på det område. Det er f.eks. ikke helt klart, hvad der skal ske, hvis du fortryder en handel, hvori der er indgået en gratis tilgift. Du køber får kr. 200,- og får tilgift til en værdi af 100,- og vælger nu at annullere handelen. Så kan du principielt beholde den gratis tilgift, som jeg har forstået det...

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:25
Dato: 18-04-2007 00:06:42
Forfatter: Granholm IT og PC support
Sikke en ringe reklame politik eller 'markedsføring'.
DU skriver GRATIS kondomer, men glemmer i overskriften at skrive ved MINDSTE KØB.
Er det kun mig der syntes det er lidt off ?
Jeg henviser til her hvor man får 24 GRATIS, man skal bare betale forsendelse. http://www.med24.dk/product_info.php/cPath/61_62/products_id/188

Jeg synes næsten mere det er dig som er lidt "off"
Man kan ikke forvente at hele tilbudet står i overskriften og han forklarer det meget tydeligt i teksten lige under overskriften. Det havde været off, hvis han havde lokket folk ind i sin shop med påskud om gratis varer og først derinde skrevet "det med småt"

Han melder klart og tydeligt ud om et tilbud - faktisk bedre end så mange andre der kommer med tilbud her på Amino. I stedet for at svine ham til, burde du byde ham velkommen til Amino...

Casper >> velkommen til Amino, håber ikke du lader dig skræmme af smålige personers grundløse kritik :-)

edit:
Peter >> Det er en spændende debat, men den er off topic. Hvis du starter en tråd om emnet, skal jeg med glæde tage et debat med dig om ret og regler, samt etisk markedsføring :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:40
Hej Casper,

Granholm IT og PC support> Enig med Lønne - betingelserne er tydelige hvis du læser indlægget, så jeg kan ikke se, at der et så meget at være i tvivl om.

hinding> Iøvrigt syntes jeg at det er en flot hjemmeside du har.

Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 07:11
Att: Casper Hinding - Global-condoms.dk

Hej Casper

Vedr. markedsføring

www.sexhistorier.dk har vi mellem 90.000-110.000 unikke brugere om måneden, her ved jeg du vil ramme den målgruppe du søger. Her er der er der mange muligheder for at reklamere. Ligeledes sender vi som en test et nyhedsbrev ud til i første omgang 35.000 mennesker, alle har tilkendegivet at de gerne vil modtage det erotiske nyhedsbrev, det vil sige det er ikke spam, senere sender vi ud til ca. 130.000.

Ring eller send en e-mail så finder jeg en løsning til dig.

Med venlig hilsen

Sexhistorier.dk

Martin Biil

Tlf. 70 218 218

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 08:41
Dato: 18-04-2007 00:23:16 Forfatter: pbtryk.dk Du køber får kr. 200,- og får tilgift til en værdi af 100,-

LOL... Peter, er det kondomerne man får med, når man køber får?

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 09:00
Jeg mener ikke, at hvis man siger, "hey, du får gratis kondomer", så kan man ikke sige, du lige skal købe for X antal kroner bagefter.

Ved mobiltellefoner fx. er der altid en  * eller andet, så man ved der er noget bundet til købet. (kalder det selv for lusk)

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 09:07
Dato: 18-04-2007 09:00:06 Forfatter: Granholm IT og PC support Jeg mener ikke, at hvis man siger, ''hey, du får gratis kondomer'', så kan man ikke sige, du lige skal købe for X antal kroner bagefter.
Ved mobiltellefoner fx. er der altid en  * eller andet, så man ved der er noget bundet til købet. (kalder det selv for lusk)

Han har da sat en smiley efter overskriften... Mener du så, at man vil kunne argumentere for, at det bare er en joke det hele... eller hvad?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:50
> Jeg mener ikke, at hvis man siger, "hey, du får gratis kondomer", så kan man ikke sige, du lige skal købe for X antal kroner bagefter.

Jo, med den nye lov så kan man faktisk godt gøre det. Det er helt lovligt. Det hedder "købsbetinget tilgift" og var indtil januar i år rigtig nok ulovligt, men det er det ikke mere.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)