Hej Amino Jeg vil/er ved at starte virksomhed. Og min første idé var en webshop som sælger smykker. Jeg har en far der butikschef for en guldsmeds forretning og en faster der selvstændig af en ure og optik forretning. Og jeg har undersøgt mulighederne lidt for det, og de så rimelige ud. Jeg har fået nogen gode kontakter til nogle producenter Og har et møde med webshops udbyder osv. Men min situration(staves) er nemlig at jeg kun er 15 år. Og først fremmeste skal have en firma regsitrering gennemført først. Men at min muligheder fysisk og tidsmæssigt er begrænset med et firma. Og derfor følte jeg denne form for virksomhed overskuelig. Men det ikke noget jeg gider om fem år. Og så vil det være spild af penge. For det højst sandsynligt først og fem år det har fået succes. Og jeg har en drøm at starte noget aller entreprenør firma. Der skal køre på noget opkøb af grunde, og opbygning af evt. luxus lejligheder. Eller ja jeg har jo den helt store drøm. Men der tænkte jeg om den kunne lade sig gøre i ''junior'' udgave og måske lave noget med at bygge en plads for hunde, hvor der både er træningsbane, lejebane, hundehuse, madskåle, med en lille familie park hvor familierne også kan holde piknik imens evt. You know. Noget i den stil. Hvor mit job skulle være at sørge for at få håndværkerne ud, og hvilke håndværker, snakke med ejer/udlejerene af grunden, osv. Jeg ved ikke om det rigtig formuleret. Men min filusofi er bare om det er muligt, lovmæssigt som 15 årige eller om det kan lade sig gøre som 15 årige
Mange tak på forhånd. (-: John Korsgaard undskylder for evt. stavefejl |
Hej John
Du behøver ikke at undskylde stavefejlene. Bare brug stavekontrollen ;)
Man kan ikke vide, hvad der sker om 5 år.
Det kræver meget tid, at starte en virksomhed op.
Lav noget du brænder for.
Lav noget du har forstand på.
I din alder behøver du ikke lægge for mange fremtidsplaner. Bare kom i gang og se hvad der sker - og hav vilje til at blive ved.