Kære Aminoer! Jeg havde en overskrift som hed: "En flyer bør have en advarsel" Da det skulle ses i en helhed havde jeg indsat hele flyer´en. Da det er sjældent en flyer indeholder advarsler og det ligger mig på sinde er her et brudstykke: Advarsel: Mange vil afvise dig. Det er nemlig præcis det samme de selv er bange for at blive. Jeg nævner det blot, for det kan virke stødende når du, i bedste hensigt, fortæller andre at du har en ekstrem enkel indtjeningsmulighed og de så ikke engang gider høre om det. Heller ikke selv om de er økonomisk sårbare, og forgældede. Får du ikke noget ud af det skal du holde op, du skal ikke spilde din tid, men du skal heller ikke spilde din chance. Jeg tror det var dagen efter at overskriften var ændret til: "Få dig en indtjening af tallenes progressivitet kombineret med gode procenter" Det var meget uheldigt, og virker stødende, da hele meningen fik en alvorlig drejning og indslaget blev slettet. Mon andre også har oplevet det. De bedste hilsner Hans Peter Rebien Sorø
|
Ja Hans det er ikke ok at overskriften bliver rettet, især ikke når teksten er helt anderledes.
Jeg har selv været ude for noget ligende. Jeg ved ikke om det var et tilfælde men lige i starten fik jeg + stjerner, men efter rettelsen røg den kraftig i minus. Den person der retter danner sig en mening og så er det den der laver indlægget der faktisk i nogen tilfælde skifter mening.