Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Større import af spiritus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Dette er mit første indlæg på forummet, så jeg undskylder på forhånd, hvis det er postet i forkert kategori, mangler detaljer eller lign..

Jeg er bosat i udlandet, hvor jeg sammen med et par andre danskere driver en række selskaber. Vi overvejer på nuværende tidspunkt at importere en række spiritus mærker primært til bar/club industrien hernede, da vi mener at der er nogle huller i markedet (pris og service er ikke i top hos konkurrenterne).

Eftersom at det primært er bar og clubs vi sælger til går de kun op i to ting:

1) Det de køber skal smage anstændigt (f.eks. skal vodka ikke smage grimt, men så længe det bare smager af "vodka" - altså af så lidt som muligt - så er de tilfredse).

2) Det skal være billigt

Det vi er ude efter er altså producenter, som destillerer en ekstremt billig "standard" vodka. Vi vil selv importere produktet, da vi har den nødvendige infrastruktur på plads og vi vil også sørge for logistikken. Den skal altså bare kunne købes svine billigt "ved fordøren". Dette troede vi var den nemme del at finde, men det har vist sig at være ret svært.

Små destillerier gør meget lidt ud af deres web presence så alene det at få en dialog i gang med nogle producenter, som arbejder i denne lave klasse, er en stor udfordring.

Så mit spørgsmål til alle jer herinde er, om nogen af jer tilfældigvis kender til destillerier, som producerer en meget billig vodka (andre spiritus sorter er også interessant, men vodka er by far det vigtigste)? Vi er helt ligeglade med, om det er eller andet brand eller om det er private label produktion (vi finder på et brand). Alt vi går op i er, om vi kan slå vores konkurrenter med 0,5 cent per flaske på prisen.

Med venlig hilsen

Mike

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12937
Skrevet kl. 09:09

Vodka koster jo ikke noget særligt pr. liter lige som fin sprit 2-4 kr. pr. liter hvis det købes bulk. men det er jo afgiften der gør produktet dyrt.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:24

Prøv at hoppe ind på http://www.globalwinespirits.com/ og se om der ikke skulle være nogle aktuelle tilbud på vodka. Ellers er der dden omvendte mulighed at I lægger en foresprgsel derind.

Der kan gøres mange gode handler via denne side.

/Henrik

Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:04

Tak for svarene.

@Ravn

Har du erfaring med bulk indkøb og kan anbefale en producent? Vi har muligheden for at lave vores eget brand, da vi har kontakter til folk der kan producere flaskerne relativt billigt, så det kan være en rigtig interessant løsning.

@Henrik

Det vil jeg gøre - tak for tippet.

Mike

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)