|
Partner til køb af træsko fabrik
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
http://www.ilsejacobsen.dk |
Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon
Er det en designer du kender, for hvad jeg kender til hende er det mere støvler osv. |
Hvor regner du med at købe en fabrik henne? Hvor stort er det økonomiske potentiale i en sådan fabrik? Umiddelbart lyder idéen lidt tosset, men på en fed måde ![]() Christian Stadil tjener også millioner på noget med æg, så alternative idéer er kanone.... |
design/produktion af sine gummistoevler. Netto-kaeden kom nemlig pludslig med de samme stoevler og fik dem ret hurtigt fjernet igen, for ikke at havne i retten med hende. Taenkte derfor, at det kunne være hun ville være interesseret i, at starte med traesko ogsaa. Men ellers kan jeg fortaelle dig, at jeg syntes det er interesant med den traeskofabrik, nok ogsaa fordi jeg sidste sommer selv var på skodesignkursus i London og derfor ved lidt om hvordan man designer og producere sko. Har ogsaa en fornemmelse af, at traesko er ved at få en renecanse fra 70''erne og har selv nogen ideer til, hvilke nye mulighedder, der kunne laves i dag, med den slags fodtoej. |
Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon
|
|
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)