Martin hjalp mig med en lille detalje i mit wordpress theme, som jeg har brugt uendelig mængder energi på, martin ordnede det kvit og frit. - og det tog ham ingen tid. Kanon service.
Bare lige et hurtigt spørgsmål... kan i opbygge/udvikle Wordpress temaer fra bunden, eller ændre en eksisterende WP så den har en del ekstra mulligheder end det den er født med...?
Jeg står med et, i mine øjne, lidt større og udfordrende WP projekt som også involvere kendskab til MySQL, og det er ikke noget jeg selv kan lave.... Jeg tror som sådan ikke at det er særligt svært eller krævende da WP kan det meste af det i forvejen, men der skal noget MySQL kendskab til, da systemet skal kunne håndtere en del information... bare lige en tanke.
Jeg sender dig lige en mail med en kort beskrivelse at hvad jeg mener. Jeg arbejder på en større projektplan der i detaljer illustrere hvad det handler om, og hvordan det skal se ud, men det er et lidt følsomt projekt for mig så hvis det evt. er noget du skal/vil arbejder videre med, og vi måske laver en decideret aftale, så må jeg nok bede dig om at underskrive en NDA først, inden jeg sender dig projektplanen... det håber jeg du forstår.
Der er mange der via Amino har prøvet at kapre kunder til deres nye lille wordpress-firma, men det er svært uden trust og uden de mange referencer osv.
Stort skulderklap herfra til mediemarketing.dk for aktivt at gøre noget for at lære nogle potentielle kunder at kende og gøre det i så positiv en ånd