Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere / kompagnoner søges til nyt webbaseret koncept

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg søger en / to partner/e og eller kompagnon til et nyt koncept / ide, hvor der hurtigt er meget stor indtjeningspotentiale. Markedet er enormt, og mærkelig nok slet ikke udnyttet rigtigt. Så her er tale om en lukrativ niche, som bør udnyttes.

Profil partner / kompagnon 1:

Du bor i det østjyske, eller ca. maks 100 km. fra Horsens. Du er Danmarks bedste (næsten) indenfor salg / markedting, og ved alt om dette. Du elsker at arbejde, og befinder dig lige godt på bonede gulve, som i en håndværkers værksted. Din alder er ikke så vigtig, men måske mellem 30-60 år. Måske har du lidt penge :D

Profil partner / kompagnon 2:

Du bor i det østjyske, eller maks ca. 100 km. fra Horsens. Du ved en masse om programmering, php samt mysql datebase, og har før opbygget forskellige databaser. Måske ved du noget om grafisk behandling (Corel Draw / Adobe illu.) billedbehandling ( Photopaint / photoshop) Du elsker at arbejde, og svarer dine omgivelser i kodesprog...Din alder er ikke så vigtig, men måske mellem 30-60 år. Måske har du lidt penge :D

Hvis i kan genkende jer selv i ovenstående, skal i MÅSKE arbejde sammen med mig.

Jeg er af lidt ældre dato, med flere uddannelser. Har et perfekt kontor i forbindelse med privaten, med tre-fire arbejds pladser og kantine. Er også administrativ og delvis juridisk uddannet. Koder selv avanceret i HTML / CSS, arbejder med Corel Draww / Corel Photopaint, og er superbruger i word / excel, og meget andet ragelse :D. Og kan forøvrigt godt lide en kold øl til fyraften. Jeg er ryger, men kan lade være hvis det er et ultimativ krav under møder.

Selve konceptet:

Er faktisk klar til lancering, mangler lige den sidste finpudsning. Hvis man kommer med penge, kan man købe sig ind i dette, hvis man ikke kommer med penge, er man MINI medejer, og KAN tjene til opkøb i konceptet. I princippet skal man ikke købe sig ind, men får så løn efter fortjeneste (provision). Man kan sagtens starte deltid i konceptet. Konceptet er risikofrit,og kræver i og for sig ikke investering. Jeg har faktsik investeret det der skal til, så kassen er lidt tom :D

Hvis dette kunne lyde interessent, PM mig med dine kvalifikationer, og jeg vil kontakte dig for et hurtigt møde, jeg forventer lancering om to-tre uger, så du skal ikke tænke alt for længe, så er "toget" kørt.

 

 

 

Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Corel

Er din søgning stadig gældende?

Mvh

Lisbeth T

Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

LisbethT:

Hej Corel

Er din søgning stadig gældende?

Mvh

Lisbeth T

Ja i allerhøjeste grad Big Smile

Jeg fik faktisk en del henvendelser, men skal vi kalde personerne der henvendte sig for primært  "tomme"....

Mange har meget i talen, men ikke evnerne.....

Og jeg kan lige oplyse, at konceptet har udviklet sig meget positivt siden mit oprindelige indlæg.

Uagtet dette søger vi faktisk stadig de samme nævnte to personer, vi vil gerne udvide ejerkredsen.....

Ikke af økonomiske årsager, men primært fordi vi ønsker at styrke basisviden / kompetencer i virksomheden.

Send en PM med din mail, og lad os tage den derfra...

bedste hilsner

corel

dæknavn Smile

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er København helt udelukket?

 

mvh

Kjeppe

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

This is a fantastic idea! I LOVE the way you CLEARLY describe who your looking for, there are many in here who could learn from that!

Kudos friend!

Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

kjeppe:

Er København helt udelukket?

mvh

Kjeppe

Intet er vel udelukket, men det kræver lidt rejseaktivitet, når der skal afholdes "fysiske" møder.

Send en PB med dine kvalifikationer, samt e-mail så tager vi den derfra.

mvh

Corel

Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Phillip Dyhr Hobbs:
This is a fantastic idea! I LOVE the way you CLEARLY describe who your looking for, there are many in here who could learn from that!

Thank you for your praise

/corel

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Corel
Tråden fangede min interesse, da Horsens blev nævnt(er selv fra denne elskede by, så det nu meget passende)
Ligeledes at konceptet tiltaler en eventuel deltidsbeskæftigelse er igen, spot on for mig, da jeg selv er ved og lancere en virksomhed og eventuelt kunne bruge en portion tid på dit projekt.

Har du eventuelt en mail hvorpå du kan kontaktes? - den var ikke at forefinde på din profil. Og er ikke fan af at fremvise et CV i en privat-besked herinde :)

Mvh
Jeppe

Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Undefeated-Events:
Tråden fangede min interesse, da Horsens blev nævnt(er selv fra denne elskede by, så det nu meget passende)

Horsens er en fin by, især Knuds pølsevogn på Beringsplads Big Smile

Jeppe, jeg har sendt dig en PM med en mail adresse, som du er velkommen til at anvende.

bedste hilsner

/corel

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Corel.
Jeg har tidligere idag skrevet et inlæg på din anden tråd!
Men nu fandt jeg også denne! - Jeg er selv fra horsens, så det er jo perfekt.
Jeg må desværre meddele dig at Knuds Pøllevogn er væk :'(.

Men jeg vil med glæde hører mere fra dig omkring dette, og da vi begge kommer fra horsens,
kunne det være meget skægt at snakke sammen engang imellem! ;-)

Føl dig fri til at kontakte mig, på:
kontakt@shokz.dk

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)