Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges (webdesigner)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det sidste år arbejdet på et nyt koncept indenfor musikbranchen, og mangler dertil en samarbejdspartner, som har forstand på webdesign da mine egne evner er relativt begrænsede.

Der er ikke tale om en ansættelse, men i første omgang ulønnet samarbejde om at starte en ny virksomhed op.

Selve konceptet er mere eller mindre planlagt i deltaljer, og sponsorer og brugere står nærmest i kø for at begynde at bruge sitet.

Det eneste jeg mangler er webdesigner (uddannelse er ikke et krav, så længe du er dygtig), som kan hjælpe med at færdiggøre og vedligeholde sitet. Der er naturligvis tale om et fast partnerskab i fremtiden, når sitet begynder at få omsætning.

Mine opgaver vil være at skaffe nye sponsorer, markedsføring, regnskab osv., så dine opgaver vil udelukkende bestå i design, programmering og vedligholdelse.

Lidt om konceptet (uden at afsløre for meget):

Sitet er et musik-community og opslagsværk indenfor elektronisk musik, hvor brugerne kan finde og følge deres favorit-kunstnere, samt chatte og debattere nye musik-udgivelser, events m.m.

Dertil kommer der flere features for de professionelle og semi-professionelle musikere.

Jeg håber der er nogle interesserede "computer-nørder" derude, med interesse i musik.

Kontakt mig gerne på email (ikke pm) hvis du har flere spørgsmål.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 13:12

Jesper:
Kontakt mig gerne på email (ikke pm) hvis du har flere spørgsmål.

Men du vil ikke fortælle hvad din email adresse er?

Vi er et rimelig stort webbureau, der jævnligt laver den salgs partnerskaber hvis vi tror på det, og kan få lov og lave noget der er virkelig fedt, for så kan vi også vise det frem som case, og er der lidt stille en eftermiddag er det jo en bedre forrretning at sætte designerne til den slags end lave ingenting.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00

Hov, troede det stod i ens profil. Min email er; jh@deviantcore.nl

Jeg mangler nok en person, som er lidt mere tilgængelig end det du tilbyder. Og gerne en, som selv kan tage initiativ og og lave eventuelle ændringer uanset tidspunktet.

Desuden må det gerne være en som har lidt interesse i projektet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)