Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indspark søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Relationsdatabase med webinterface, iPhone og androide app. Skal indeholdemet Statistikmodul og adminstrationsmodul, samt søgefunktion i de enkelte datasæt. 

Mulighed for at integrerer med facebook, linkedin og twitter

Jeg har brug for at 4 datasæt har indbyrdes relationer. 

Datasæt. Alle datasæt indeholder nogle informationer, et af datasættene er eksempelvis en profil (navn, brugernavn, køn, alder, stilling, land osv.) 

Interface skal naturligvis vise informationer der kommer fra disse datasæt. 

Webinterface og for den sags skyld også apps, skal bygges op omkring en tegning, det betyder at interface ikke skal bygges op omkring frames ( ala traditionelle websites) men kommer til at bygge på en intuitiv tegning. 

Om projektet: Pt er der kun en ejer og ophavsmand (mig) og det vil i starten være en deltidsaktivitet. Det er kapital til udvikling ( indenfor rimelige grænse) og selskab er ved at blive etableret. 

Jeg har brug for indspark til følgende: hvilken database/programeringssprog kunne være god til ovenstående? 
Er der nogle gode estimater ift. udviklingstimer. 
Er der nogle der har bygget nogle databaser der minder om min struktur? 

Jeg har før stået i spidsen for et startup hvor vi også skulle lave en smart database struktur - dengang fik jeg veturekapital og vi byggede det på oracle, dengang kostede det en formue, men var nu også rimeligt sejt. Jeg har ikke helt de samme midler i dag. Dengang kunne jeg ansætte en programør og skulle jo bare fortælle hvad jeg ville ha. 

Nogle gode indspark? 
Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

DB ville jeg umiddelbart sige MySQL burde kunne løse dine problemer let, billigt og effektivt. Omkring App'en så er du med Iphone tvunget ud i objectiv C og android er der lidt flere valgmugligheder det er jo kun appel. Jeg kan sandsynligvis godt hjælpe dig men for at give et seriøst estimat skal vi nok have lidt flere informationer. Smid mig eventuelt en pm så kan vi jo lige ringes sammen i morgen så kan vi tale sammen og give dig et mere klart svar.

ps. tror frames gik lidt af mode en gang i 00'erne så dem behøver du ikke være bange for de er også rimelig dårlige hvis mobiltelefoner/tablets skal kunne se din side ordenligt.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)