Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan gøres bedre..?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har åbnet en webshop  - www.tarsan.dk - hvor jeg sælger kvalitetstøj og interiør til drenge mellem 0 og 6 år. Kunderne er altså typisk kvinder med børn! Har du lyst til at klikke ind på mit site og komme med input til hvordan der kan laves forbedringer?

TAK!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 13:24
Rigtig flot side, og forholdsvis nem at finde rundt i. Jeg synes dog aft du skal have et punkt der hedder info ell. lign. så man lettere kan finde dine handelsbetingelser etc.

Tina c'''',)

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:30
Hej

ja et lækkert site - og lige som Mette - har jeg en kommentar til handelsbetingelserne - man skal klikke 8 gange for at se alle betingelserne - jeg vil anbefale at du samler dem på en side

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 14:37
Jeg synes umiddelbart ikke man finder let nok hen til webshoppen - det er ikke gjort tydeligt nok på forsiden (min mening :)
Og så bryder jeg mig ikke om, at man ser produkterne et efter et, hvorfor ikke vise en oversigt, hvorefter man kan klikke sig ind på det enkelte?

Ellers en flot side.

www.nfdesign.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:38
Det tog mig lang tid at finde det tøj i reelt sælger, da jeg slet ikke havde fået øje på de menupunkter der lå i billedet i venstre side. Så mine øjne fokuserede istedet for det nok bare en klub ( tarsanklubben )

Derudover synes jeg det er en spøjs måde at vise produkterne på, jeg ville gerne have en liste over produkterne med et lille billede så mit øje kan glide ned over og se om der er noget spændende, istedet for jeg skal sidde og afprøve forskellige kombinationer i venstre menuen.

Men ellers en fin shop

PS. tøjshoppen er også godt gemt væk :)

EDIT: aarh lidt for langsom

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)