Hejsa Jeg er ny herinde og ved ikke om det er det rigtig sted jeg har lagt tråden..men jeg håber ;) Min mand og jeg er igang med at starte en side op noget henad dating. Vi havde fået en til at lave siden for os, men desværre er han forsvundet osse med vores penge :-( da vi betalte noget i opstart. Vi har domæne og webhotel og vi har alt hvad der skal stå på siden 8det skal bare sættes ind)...noget af siden er osse lavet men den er ikke færdig. Ham der var igang lavet den helt fra bunden, men har hørt at dette ikke er nødvendigt og man bare kan bruge skabeloner der findes i forvejen. Jeg er desværre ikke så klog inden for det med at lave hjemmeside. Men der skulle vel ikke være en herinde der har tjekt på sådan noget og kan lave den færdig for billige penge?? Du kan kontakte mig på mail small-people@ofir.dk hvis du vil hører mere om vores side og måske give et tilbud. |
En der kan lave en dynamisk hjemmeside?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Men jeg vil sige at med de priser man kan få nogle relativt fornuftige sider til i dag, så kan det næsten ikke forsvares selv at gå i gang med projektet. Der er masser på amino som levere den slags produkter. Angående det at bygge videre på et projekt som en anden har startet; det ville vi aldrig gøre, da det kan give en farlig masse problemer. Jeg vil anbefale at få det lavet fra bunden. Mvh Peder |
|
Du kan sende mig en kravsspecifikation til psj@taketwo.dk så skal jeg hurtigst muligt vende tilbage med et estimat. Men som sagt tidligere så bygger vi ikke videre på et ufærdigt produkt. Vi kan selvfølgeligt bruge designet. Mvh Peder |
I kan købe et færdigt script og betale jer for videreudvikling af specielle funktioner. Nogle udbydere tilbyder den slags. |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)