...som jeg gerne vil drive virksomhed på. Desværre er mine interesser ret så populære i forvejen.. (har jeg indtryk af) Jeg er ret kreativ anlagt både med special effects makeup, alm makeup, smykkefremstilling og decupage så min første ide til en butik er Hobby - der er heller ingen hobbyforretninger i det område hvor jeg bor. Men jeg frygter at der ingen økonomi er i det? Er min målgruppe villige til at betale noget? ;) Min næste er børnetøj og børneartikler. Mest pga interessen og jeg fornemmer at min målgruppe hér er mere villige til at få penge op ad lommen..? Den sidste interesse, og nok den største er bolig og livsstil. Som jo desværre er et ret konkurrencepræget område. Både online, men også af fysiske butikker. Men dette punkt er nok det jeg brænder mest for. Har i nogen forslag til hvordan jeg kan gøre min unik på markedet med disse 3 interesser? Jeg drømmer om webshop og fysisk butik, men har ingen startkapital så med mindre banken vil låne med til at realisere min drøm om en fysisk butik, må jeg vel "nøjes" med en webshop til at starte med. Men jeg vil rigtig gerne høre jeres ideer og erfaringer :) |
Hvis du vil drive net-virksomhed betyder det jo ikke så meget hvad der ligger i nærheden af hvor du bor?
Det er jo en stor beslutning så du skal nok undersge lidt mere end bare spørge her... men sådan frit fra hoften ville jeg anbefale noget hobby/gør det selv krea (den 1 mulighed) mest ud fra udelukkelsesmetoden, der er VILDT mange børnetøjs butikker på nettet og de har svært ved at få det til at hægne sammen, (men du kan købe en hel forretning billigt så hvis du kan noget andre ikke kan er den måske god nok)
Design og indretning er også stort på nettet selvom der ikke er så mange er der nogle store tunge spillere der sidder tungt på det og det kan være svært at komme ind på det marked, men igen hvis du har vilje evner og lidt penge så er det jo bare og gå efter det du helst vil.