Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal skfite navn - Har du en idé?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 04:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, et "hitsalg" et et "hit", men det har ikke noget med sagen at gøre. Trådstarter beder om et navn, der har at gøre med dét, hans virksomhed rent faktisk beskæftiger sig med! :-) Du trækker et navn helt tilfældigt ud af den blå loft!

jeg forstår dig ikke navnet er ikke det vigtigste det lige passer på produkt det er bedste det er kort klinger og kan nemt huskes 

god ide at læse her http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-paa-amino.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 04:44
Hvor mange stjerner giver du? :

remainings.dk

products2sell.dk

more4less.dk

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 04:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

Jo, et "hitsalg" et et "hit", men det har ikke noget med sagen at gøre. Trådstarter beder om et navn, der har at gøre med dét, hans virksomhed rent faktisk beskæftiger sig med! :-) Du trækker et navn helt tilfældigt ud af den blå loft!

jeg forstår dig ikke navnet er ikke det vigtigste det lige passer på produkt det er bedste det er kort klinger og kan nemt huskes 

god ide at læse her http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-paa-amino.aspx

Ja, det er fint du! Jeg behøver ikke at læse noget om "Kom godt i gang på Amino" :-)

Det gælder ikke om at klappe hinanden på ryggen og give hinanden ret i hvad som helst og være postitiv uanset hvad, Mikael. Det gælder om at komme med konstruktiv feedback, som kan bruges til noget, og de navne havde ikke noget med noget som helst at gøre. Det var det rene vrøvleri!

Nej, det gælder ikke bare om at finde et navn, der klinger iørefaldende. Som Rasmus skriver skal navnet helst fortælle noget om, hvad de leverer - ligesom deres oprindelige navn.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 04:59
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

Jo, et "hitsalg" et et "hit", men det har ikke noget med sagen at gøre. Trådstarter beder om et navn, der har at gøre med dét, hans virksomhed rent faktisk beskæftiger sig med! :-) Du trækker et navn helt tilfældigt ud af den blå loft!

jeg forstår dig ikke navnet er ikke det vigtigste det lige passer på produkt det er bedste det er kort klinger og kan nemt huskes 

god ide at læse her http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-paa-amino.aspx

Ja, det er fint du! Jeg behøver ikke at læse noget om "Kom godt i gang på Amino" :-)

Det gælder ikke om at klappe hinanden på ryggen og give hinanden ret i hvad som helst og være postitiv uanset hvad, Mikael. Det gælder om at komme med konstruktiv feedback, som kan bruges til noget, og de navne havde ikke noget med noget som helst at gøre. Det var det rene vrøvleri!

Nej, det gælder ikke bare om at finde et navn, der klinger iørefaldende. Som Rasmus skriver skal navnet helst fortælle noget om, hvad de leverer - ligesom deres oprindelige navn.

Navnet jeg fandt var nogle navne jeg mener der er nemme at huske , dette har mange andre gjort i tråden.

Jeg har havde også nogle navne der passer til produktet vil jeg mene

Jo du burde lige læse kom godt i gang på amino.dk 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 05:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

Jo, et "hitsalg" et et "hit", men det har ikke noget med sagen at gøre. Trådstarter beder om et navn, der har at gøre med dét, hans virksomhed rent faktisk beskæftiger sig med! :-) Du trækker et navn helt tilfældigt ud af den blå loft!

jeg forstår dig ikke navnet er ikke det vigtigste det lige passer på produkt det er bedste det er kort klinger og kan nemt huskes 

god ide at læse her http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-paa-amino.aspx

Ja, det er fint du! Jeg behøver ikke at læse noget om "Kom godt i gang på Amino" :-)

Det gælder ikke om at klappe hinanden på ryggen og give hinanden ret i hvad som helst og være postitiv uanset hvad, Mikael. Det gælder om at komme med konstruktiv feedback, som kan bruges til noget, og de navne havde ikke noget med noget som helst at gøre. Det var det rene vrøvleri!

Nej, det gælder ikke bare om at finde et navn, der klinger iørefaldende. Som Rasmus skriver skal navnet helst fortælle noget om, hvad de leverer - ligesom deres oprindelige navn.

Navnet jeg fandt var nogle navne jeg mener der er nemme at huske , dette har mange andre gjort i tråden.

Jeg har havde også nogle navne der passer til produktet vil jeg mene

Jo du burde lige læse kom godt i gang på amino.dk 

Ja, mange andre har også nævnt nogle navne, der bare var nemme at huske, men det bliver de navne ikke bedre af :-) Og nej, jeg har ikke tænkt mig at læse dit "Kom godt i gang på Amino"-link. Jeg kan godt tænke selv. Jeg er ikke hjernevasket som visse andre personer. Jeg giver både positiv og negativ feedback! Du er altid unaturligt "positiv", og jeg nægter at være så kunstig. Det gavner ikke nogen.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 05:04
Hvor mange stjerner giver du? :

måske kan disse her bruges 

meresalg.dk 

salgkanal.dk

bigsalg.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 05:11
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

Jo, et "hitsalg" et et "hit", men det har ikke noget med sagen at gøre. Trådstarter beder om et navn, der har at gøre med dét, hans virksomhed rent faktisk beskæftiger sig med! :-) Du trækker et navn helt tilfældigt ud af den blå loft!

jeg forstår dig ikke navnet er ikke det vigtigste det lige passer på produkt det er bedste det er kort klinger og kan nemt huskes 

god ide at læse her http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-paa-amino.aspx

Ja, det er fint du! Jeg behøver ikke at læse noget om "Kom godt i gang på Amino" :-)

Det gælder ikke om at klappe hinanden på ryggen og give hinanden ret i hvad som helst og være postitiv uanset hvad, Mikael. Det gælder om at komme med konstruktiv feedback, som kan bruges til noget, og de navne havde ikke noget med noget som helst at gøre. Det var det rene vrøvleri!

Nej, det gælder ikke bare om at finde et navn, der klinger iørefaldende. Som Rasmus skriver skal navnet helst fortælle noget om, hvad de leverer - ligesom deres oprindelige navn.

Navnet jeg fandt var nogle navne jeg mener der er nemme at huske , dette har mange andre gjort i tråden.

Jeg har havde også nogle navne der passer til produktet vil jeg mene

Jo du burde lige læse kom godt i gang på amino.dk 

Ja, mange andre har også nævnt nogle navne, der bare var nemme at huske, men det bliver de navne bedre ikke bedre af :-) Og nej, jeg har ikke tænkt mig at læse dit "Kom godt i gang på Amino"-link. Jeg kan godt tænke selv. Jeg er ikke hjernevasket som visse andre personer. Jeg giver både positiv og negativ feedback!

jeg giver også positive og negative feedback men når jeg ikke forstår din mening spørger jeg jo ,du kunne sådan set ligeså godt havde skrevet om en af de andre i tråden , for flere siger ligeså lidt om navnet 

ja som sagt er ok at have forskellige meninger men når du  bruger ord fjolle hoveder hjernevasket høre jeg ikke efter for så begynder du på det personlige og jo jeg er ikke hjernevasket men har bare en anden mening end dig kan jeg forstå 

jeg ved ikke hvad der sket idag om du har været uheldig eller andet der går dig men mit råd vis du skal bruge de ord tag en lille gå tur og kom til bage til computeren igen når man ikke bruger de ord igen 

Måske er det nok klokken , det var jo korte svar du gav og der gik ikke meget så kalder du mig fjollehovedet , jeg regner dog med grunden de korte svar var træt klokken er 5 om morgen måske har vi begge været for meget oppe .

jeg kunne i hvert fald ikke forstå dig måske grundet træthed 

Men din træthed vis er du har det er  det måske ikke lige sådan at forstået mig og måske gider du ikke svare langt klokken er mange og den anden er sikkert også træt altså mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 05:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

@Mikael: Jeg behøver ikke at gå en tur! :-) Igen: Du har ikke forstået det. Ja, du har en anden mening end mig. Og det er det præcis det, jeg har givet udtryk for overfor dig: At jeg har en anden mening end dig.

Du behøver ikke at skrive, at "jeg skal gå en tur", for det ændrer ikke min mening. Jeg skriver heller ikke, at du "skal strippe" for at kunne se klart, vel? Der er ikke "sket noget i dag" :-) Jeg har ikke "været uheldig" :-) Jeg er ganske enkelt bare fuldstændig uenig i dit valg af tilfældige navne. De dur ikke.

Som tekstforfatter og konceptmager (11 år i reklamebranchen), kan jeg altså godt se, hvornår noget kommunikerer klart og tydeligt. Og jeg er helt ærligt komplet ligeglad med, om du fatter helheden; jeg kender Rasmus Borups virksomhed; jeg har skrevet en pressemeddelelse for ham), og jeg ved med 100 % sikkerhed, at dine navne ikke fungerer.

God nat!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 05:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Mikael: Jeg behøver ikke at gå en tur! :-) Igen: Du har ikke forstået det. Ja, du har en anden mening end mig. Og det er det eneste, jeg har givet udtryk for overfor dig: Jeg har også en anden mening end dig.

Du behøver ikke at skrive, at "jeg skal gå en tur", for det ændrer ikke min mening. Jeg skriver heller ikke, at du "skal strippe" for at kunne se klart, vel? Der er ikke "sket noget i dag" :-) Jeg har ikke "været uheldig" :-) Jeg er ganske enkelt bare fuldstændig uenig i dit valg af tilfældige navne. De dur ikke.

Som tekstforfatter og konceptmager (11 år i reklamebranchen), kan jeg altså godt se, hvornår noget kommunikerer klart og tydeligt. Og jeg er helt ærligt komplet ligeglad med, om du fatter helheden; jeg kender Rasmus Borups virksomhed; jeg har skrevet en pressemeddelelse for ham), men jeg ved med 100 % sikkerhed, at dine navne ikke fungerer.

God nat!

jeg mener det er OK du har en anden mening , men jeg står af når du bruger hurtigt de ord fjollehovedet når der så hurtigt køres over de ord skulle du ikke have kommenteret mig igen 

fordi man har en anden mening skal man ikke kalde den anden nogle x ord 

jeg havde nok lyttet mere vis kunne skrive et bedre sprogbrug uden x ord disse ord kommer til at fylde for meget , nu debattere hvorfor sagde altså vi debattere  ikke om ordene til tråd starter kan bruge mere som var i begyndelsen mellem os 2 , nu er det om de x ord og hvorfor brugte du dem , det gav kun larme i tråden den feedback med x ord 

brug ikke sådan ord vis du vil videre formidler et budskab du vil ud med 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus,

Jeg vil da gerne give et forslag, men vinen må du gerne beholde:-)

Hvad med www.produktmaskinen.dk?
Lidt ligesom en sodavands maskine.
Du smider en mønt ind, og du får en vare/produkt ud.

Det ville da være lidt sjovt, da det er anderledes, og så kunne i have et logo eller et symbol på jeres hjemmesiden med en "sodavands maskine" hvor der står produkt maskinen udenpå, hehe.
Jeg tror det holder :-)

Det ville man måske også kunne score lidt PR på, ved at sige man har lavet sin forretning til en sodavands maskine.

Held og lykke.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)